اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

همدان برای ورود مسافران نوروزی مهیا باشد

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: همدان باید از هر نظر برای ورود مسافران نوروزی مهیا باشد.

همدان برای ورود مسافران نوروزی مهیا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در جلسه ستاد دائمی تسهیلات نوروزی استان همدان اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم هر چه بهتر استان همدان را به دیگر استان‌های ایران معرفی کنیم.

وی افزود: تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای معرفی استان به صورت عملی به مردم است تا مسافران با فرهنگ خاص و اخلاق مردم همدان آشنا شوند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: ادارات مختلف در راستای سهولت مسافرین نوروزی باید تدابیر لازم را بیاندیشند.

وی گفت: دلیل همت مسئولان استان برای ایجاد خاطره‌ای خوب در ذهن مسافرین است که در سال‌های آینده با دیگر اعضای خانواده و دوستانشان دوباره به همدان سفر کنند.

آزاد با بیان اینکه نظارت بر کارهای انجام شده از سوی سازمان‌ها ضروری است، افزود: فرمانداران، بخشداران و معاونان آن‌ها که به صورت شیفت در ایام نوروز کار می‌کنند با نظارت روزانه بر عملکرد نیروها در ستاد نوروزی می‌توانند مشکلات احتمالی را رفع و باعث انجام شدن هرچه بهتر کارها شوند.

وی ادامه داد: کنترل و نظارت بر قیمت‌، کیفیت غذا و همچنین سطح امکانات رفاهی هتل‌ها، رستوران‌های بین راهی بسیار لازم است.

آزاد با اشاره به شارژ شدن دستگاه‌های عابربانک در ایام نوروز برای استفاده مسافرین افزود: در صورت اختلال در این دستگاه‌ها به معاونین استانداری اطلاع دهند تا در اسرع وقت در رفع مشکل اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه چادر زدن مسافران در سطح شهر به جلوه شهر آسیب می‌زند، تأکید کرد: پیشنهاد می‌شود در باغ ایرانیان، پارک ورودی شهر و نمایشگاه بین‌المللی امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی، نانوایی سیار و محلی که مسافران بتوانند برای شست‌وشوی لوازم خود داشته باشند، در نظر گرفته شود تا آن‌ها برای تأمین مایحتاج خود با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/2499/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول