اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تأکید شد

آمادگی کامل شهر سوق برای پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بر لزوم آمادگی کامل شهر سوق برای پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی تأکید شد.

آمادگی کامل شهر سوق برای پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از سوق، عصر امروز جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهر سوق در محل بخشداری تشکیل شد.

در این جلسه بهمن محمدی پیرامون آمادگی اداره‌ها در خصوص پذیرایی از گردشگران ایام نوروزی تأکید کرد و گفت: در بخش سوق سه منطقه زیبای گردشگری داریم که مستعد گردشگری، تفریحی و زیارتی است.

رئیس شورای اداری سوق گفت: ویژگی مناطق ما این است که ضمن زیبا بودن آن مناطق، در کنار آن وجود امام‌زادگان برکت منطقه را دو چندان می‌کند.

 محمدی، منطقه پاقلعه دژکوه و آبشار طوف خیمه و امام‌زاده سیدناصرالدین محمد، منطقه قرق بلوط بنگان و دریاچه سد مارون و امامزاده پیر شهید، منطقه لگین راک و امامزاده سلیمان را از این مناطق نام برد.

بخشدار سوق عنوان کرد: انتظار می‌رود اداره‌ها خدمات‌رسان به طور جدی به وظایف خود در قبال گردشگران و مسافران نوروزی عمل کنند.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر تصویب شد که در هر سه منطقه لگین راک و دریاچه مارون و پاقلعه دژکوه توسط میراث فرهنگی سرویس‌های بهداشتی نصب و راه‌اندازی شود.

مقرر شد در منطقه قرق بلوط بنگان با توجه به عدم وجود آب شرب توسط میراث فرهنگی یک دستگاه تانکر سیار آب شرب در منطقه مستقر شود.

هلال‌احمر و میراث فرهنگی با نصب چادر در ورودی سوق راهنمای گردشگران باشند و در مرکز شهر سوق دبیرستان امام محمدباقر (ع) جهت اسکان مسافرین نوروزی و در سه منطقه گردشگری راک و بلوط بنگان و پاقلعه، مدارس آن‌ها آماده پذیرایی از مسافران نوروزی شوند.

همچنین مرکز بهداشتی درمانی سوق و خانه بهداشت‌های مناطق گردشگری آماده سرویس‌دهی موارد اضطراری باشد و داروخانه موجود تا زمان نیاز آماده سرویس‌دهی باشد و مرکز بهداشتی درمانی سوق به اغذیه فروشی‌ها و دست‌فروشان بین راهی و ورودی مناطق گردشگری نظارت بهداشتی داشته باشد.

 شهرداری سوق ضمن تزئین و چمن‌کاری و گل‌کاری پارک‌ها و بلوارها و رنگ‌آمیزی جداول، پارک‌ها و فضاهای سبز را آماده برای پذیرایی از مسافران کنند.

 نیروی انتظامی در ایام نوروز ضمن گشت منظم در شهر و روستاها و مناطق گردشگری کنترل بیشتر لر اوضاع داشته باشند.

حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سوق ضمن گشت‌زنی گروه امر به معروف و نهی از منکر خود را فعال کند.

انتهای پیام/2571/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول