اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر چهارمحال و بختیاری خبر داد

ارائه 150 مورد خدمات رفاهی به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر چهارمحال و بختیاری از ارائه 157 مورد خدمات رفاهی فرهنگی به مسافران و گردشگران نوروزی استان خبر داد.

ارائه 150 مورد خدمات رفاهی به مسافران نوروزی

مژگان ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: ارائه خدمات رفاهی فرهنگی به مسافران نوروزی از 28 اسفندماه جاری تا 16 فروردین‌ماه 92 ارائه می‌شود.

وی افزود: فعالیت 11 موزه در ایام نوروز، برگزاری 9 جشن، جشنواره و مسابقات فرهنگی به مدت 20 ساعت و راه‌اندازی هشت نمایشگاه صنایع دستی از جمله خدمات رفاهی و فرهنگی استان به‌شمار می‌رود.

ریاحی ادامه داد: برپایی هشت بازارچه سنتی و محل‌‎های عرضه ارزاق عمومی به مسافران، فعالیت 40 جایگاه توزیع سوخت فعال و شبانه‌روزی، راه‌اندازی 12 ایستگاه صلواتی و فعالیت 30 باب مکان‌های موقت اقامه نماز از جمله خدماتی است که استان در ایام نوروز به مسافران و گردشگران ارائه می‌‎دهد.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جاذبه‌های بکر، طبیعی و قومیتی از دیگر ظرفیت‌های استان است، افزود: چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های مختلف از جمله موسیقی محلی، گیاهان دارویی و کوچ عشایر دارای ظرفیت‌های خوبی بوده که استان را تبدیل به امپراطوری گردشگری و طبیعی ایران کرده است.

وی ادامه داد: صنعت توریسم، صنعتی سودده و مهم در جهان امروز تلقی می‎شود اما در ایران نتوانسته‎ایم آن‌گونه که شایسته است از این صنعت استفاده‏های لازم را ببریم.

ریاحی خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان باید دست به دست هم بدهند و از این نعمت بزرگ الهی که خداوند متعال در اختیار آنها قرار داده به نحو احسن استفاده کنند و این امر را یک فرصت برای پیشرفت خود و استان بدانند.

انتهای پیام/68005/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول