اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

پروژه فاضلاب آبادان جزیره‌ای اجرا نشود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: بحث فاضلاب نباید در شهرستان جزیره‌ای و پراکنده کار شود و با انجام همزمان زیرساخت‌ها می‌توان از دوباره کاری و هزینه‌های اضافی در انجام پروژه‌ها جلوگیری کرد.

پروژه فاضلاب آبادان جزیره‌ای اجرا نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاح پل کابلی امام رضا(ع) آبادان اظهار کرد: از همه مسئولان شهری و استانی که در راستای تحقق این پروژه در شهرستان آبادان تلاش کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: چالش در منطقه بسیار است و عقب ماندگی‌ها فراوان‌تر؛ اما آنچه این میان حائز اهمیت بوده تلاش مسئولان است که به حق شبانه روزی ا‌ست و در این امر جای هیچ شک و شبهه‌ای نیست.

* اعتبار 50 میلیاردی آبادان بلاتکلیف است

امام جمعه آبادان تصریح کرد: آبادان هشت سال در جنگ تحمیلی به سر برده و همچنان از محرومیت رنج می‌برد، تسکین درد و آلام این منطقه نیازمند زمان است که امیدواریم با تعامل و سعه صدر هر چه بیشتر مسئولان محقق شود.

وی اضافه کرد: همدلی و انسجام مسئولان تنها چیزی‌ست که می‌توان شهر را به سوی تعالی و پیشرفت روزافزون رهنمون کند.

ابراهیمی‌پور خاطرنشان کرد: از مسئولان به‌ویژه استاندار خوزستان می‌خواهیم موضوع تغییر اعتبار تخصیص داده شده به شهرستان آبادان از 20 میلیارد تومان به 50 میلیارد تومان را پیگیری کنند زیرا این امر در هاله‌ای از ابهام همچنان باقی مانده و بلاتکلیف است.

*استفاده بهینه از ظرفیت‌های شهری/ جلوگیری از دوباره کاری‌های زیرساختی

وی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های آبادان استفاده بهینه شود زیرا این منطقه با قابلیت‌های فراوان می‌توان مسیر رشد و عمران را برای خود و شهروندان هموارتر کند.

امام جمعه آبادان افزود: بحث فاضلاب نباید در شهرستان جزیره‌ای و پراکنده کار شود و با انجام همزمان زیرساخت‌ها می‌توان از دوباره کاری و هزینه‌های اضافی در انجام پروژه‌ها جلوگیری کرد.

وی همچنین عنوان کرد: هزینه‌های شهری باید مدیریت شود و مسئولان می‌توانند در این خصوص جهشی جدی در آبادان ایجاد کنند.

انتهای پیام/ 72001/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول