اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس خواستار شد

تسریع در ترمیم حفاری‌های پروژه فاضلاب دزفول

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خواستار ترمیم سریع حفاری‌های فاضلاب این شهرستان در آستانه نوروز شد.

تسریع در ترمیم حفاری‌های پروژه فاضلاب دزفول

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: حفاری‌های شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای اجرای طرح جامع فاضلاب شهرستان دزفول باید تا قبل از فرارسیدن ایام نوروز در سطح شهرستان دزفول به پایان برسد.

وی خاطرنشان کرد: این حفاری‌ها در سطح گسترده‌ای از شهرستان دزفول انجام شده است و به دلیل مهمان‌پذیر بودن این شهرستان باید در اسرع وقت برای ترمیم حفاری‌ها اقدام کرد.

*برای اجرای طرح فاضلاب با برنامه‌ریزی اقدام می‌شود

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سطح شهرستان دزفول تلاش شده است تا اجرای طرح جامع فاضلاب بر اساس برنامه‌ریزی انجام شود و حفاری‌ها به صورت وسیع در شهر باقی نماند.

وی اضافه کرد: در هر منطقه‌ای که برای حفاری فاضلاب اقدام می‌شود در اسرع وقت ترمیم آن حفاری‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد ولی در شرایط کنونی باید برای رفع مشکلات ترمیم آسفالت‌های حفاری شده اقدامی سریع‌تر را در دستور کار پیمانکاران موجود در سطح شهرستان قرار داد.

*امیدواریم طرح فاضلاب در موعد مقرر به پایان برسد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: اجرای طرح جامع فاضلاب شهرستان دزفول طبق برنامه باید دو سال به طول بینجامد و امیدواریم در اسرع وقت این طرح اجرایی شده و در موعد مقرر نیز به پایان برسد.

وی در پایان گفت: این طرح با فروش اوراق مشارکت تامین اعتبار شده است و مشکل تامین اعتبار ندارد.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول