اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل آبفای گیلان خبر داد

اختصاص 400 میلیارد ریال اوراق مشارکت به آب و فاضلاب گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان از اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار از محل فروش اوراق مشارکت به پروژه‌های این شرکت خبر داد.

اختصاص 400 میلیارد ریال اوراق مشارکت به آب و فاضلاب گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید روشن‌روان در جلسه آبفای گیلان با بیان اینکه اوراق مشارکت در اسفند ماه جاری با کمک بانک صادرات ایران فروخته شده است، اظهار کرد: از محل فروش اوراق مشارکت مبلغ 400 میلیارد ریال برای تسریع در اجرای پروژه‌‌های فاضلاب شهرهای رشت، بندرانزلی و آبرسانی به شهرهای شفت، فومن و صومعه‌سرا اختصاص پیدا می‌کند.

وی به چگونگی فروش اوراق مشارکت اشاره کرد و افزود: در راستای واگذاری خدمات شرکت‌های آب و فاضلاب به بخش خصوصی و به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری در رعایت اصل 44 قانون اساسی، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به منظور تامین منابع مالی جدید اقدام به فروش اوراق مشارکت کرده است.

این مسئول اختصاص بخشی از درآمدهای ناشی از فروش اوراق مشارکت در پروژه‌های آب و فاضلاب استان را اقدامی مهم خواند.

وی با تصریح بر اینکه تاکنون بالغ بر 290 میلیارد تومان در بخش آب هزینه شده است، خاطرنشان کرد: اکنون 99.85 درصد مردم شهر گیلان از آب شرب برخوردار هستند.

روشن‌روان، درباره تعداد طرح‌های نیمه‌تمام شرکت آبفای گیلان، اضافه کرد: در حوزه آب حدود 120 پروژه و در حوزه فاضلاب نیز حدود 40 طرح فعال داریم و تا زمانی که طبق موافقتنامه و مناسب با اعتباراتی که تخصیص یافته پیشرفت داشته باشند در شمول پروژه‌های نیمه‌تمام قرار نمی‌گیرند.

وی با اشاره به وضعیت احداث تصفیه‌خانه فاضلاب رشت، یادآور شد: فاز نخست تصفیه‌خانه فاضلاب رشت با ظرفیت اسمی 25 تا 33 درصد وارد مدار شده و در حال فعالیت است.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول