اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد

آغاز پروژه فاضلاب گلپایگان از ابتدای سال 92

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: پروژه فاضلاب گلپایگان از ابتدای سال 92 آغاز می‌شود.

آغاز پروژه فاضلاب گلپایگان از ابتدای سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هاشم امینی بعدازظهر امروز در حاشیه آیین تودیع و معارفه مدیر آبفای شهری گلپایگان اظهار داشت: تصفیه‌خانه اضطراری آب شهر گلپایگان قرار بود در آذرماه به بهره‌برداری برسد، اما به لحاظ شرایط خاص کشور و تهیه تجهیزاتی که باید از خارج از کشور وارد می‌شد، این امر محقق نشد.

وی با بیان اینکه مشکلات برطرف شده است و در حال نصب تجهیزات تصفیه‌خانه آب گلپایگان هستیم، ادامه داد: از اواخر فروردین‌ماه 92 آب شرب تصفیه شده از سد کوچری به مصرف مردم گلپایگان خواهد رسید.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان به پروژه فاضلاب شهر گلپایگان اشاره کرد و افزود: فاضلاب شهری یکی از مطالبات به حق مردم گلپایگان است و با پیگیری‌های انجام شده در سال 91 ردیف اعتباری ملی بودجه برای آن تخصیص پیدا کرد.

امینی با تأکید بر اینکه پیمانکار فاضلاب شهر گلپایگان مشخص شده است، یادآور شد: از اوایل سال 92 کلنگ اجرای پروژه فاضلاب در شهر گلپایگان آغاز می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: دو میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای احداث پروژه فاضلاب گلپایگان مصوب شده که یک میلیارد آن تخصیص پیدا کرده است و با همین اعتبار پروژه فاضلاب گلپایگان از فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/63014/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول