اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

29 کیلومتر از شبکه فاضلاب خرمشهر اجرا شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای 29 کیلومتر از شبکه فاضلاب خرمشهر تلاش مجموعه آبفای استان خوزستان برای حل مشکل فاضلاب مردم خرمشهر مسجل شده است.

29 کیلومتر از شبکه فاضلاب خرمشهر اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان خوزستان، عبدالله سامری گفت: با اجرای 29 کیلومتر از شبکه فاضلاب خرمشهر عزم و تلاش مجموعه آبفای خوزستان برای حل مشکل فاضلاب مردم خرمشهر برای بنده و سایر نمایندگان مجلس مسجل شده است.

وی با بیان این‌که مردم و شهر خرمشهر همواره در طول جنگ تحمیلی و دوران بازسازی مظلوم واقع شده‌اند، افزود: خوشبختانه در انتهای دولت دهم با بودجه خوبی که از محل فروش اوراق مشارکت به اجرای طرح‌های فاضلاب شهرهای خوزستان اختصاص داده شد یکی از نیازهای ابتدایی این شهر مرتفع می‌شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مشکل فاضلاب خرمشهر قدمت دیرینه دارد، اصلاح و اجرای شبکه جدید فاضلاب این شهر از محل فروش اوراق مشارکت در چند جبهه مشترک را یکی از اقدامات بسیار خوب دولت و شرکت آبفای استان در راستای حل مشکل چندین ساله این شهر و تحقق منافع مردم خرمشهر عنوان کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های دولت و مجموعه آبفای استان برای حل مشکل فاضلاب مردم اظهار داشت: از مردم خرمشهر انتظار دارم هم‌اکنون حفاری‌ها و مشکلات اجرایی طرح فاضلاب را تحمل کنند تا این طرح بزرگ زیست محیطی در موعد مقرر به پایان برسد.

انتهای پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول