اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

غرس 500 اصله نهال در پادگان ابوذر همدان

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان، غرس 500 اصله نهال در پادگان آموزشی و فرهنگی ابوذر همدان در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز صورت گرفت.

غرس 500 اصله نهال در پادگان ابوذر همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان منابع طبیعی و جمعی از پرسنل پادگان آموزشی و فرهنگی ابوذر 500 اصله نهال در این پادگان غرس شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان همدان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت:‌ 500 اصله نهال به یاد شهدای سپاه استان توسط پرسنل سپاه و منابع طبیعی در محدوده پادگان ابوذر غرس شد.

محمدرضا همتی افزود: مقرر شد در آینده نزدیک طرحی برای این پادگان تهیه شود و در حدود هفت هکتار از اراضی آن درختکاری صورت گیرد و به فضای سبز تبدیل شود.

وی با اشاره به هفته منابع طبیعی و موسم درختکاری تصریح کرد: قرار بود این برنامه روز شنبه و در هفته منابع طبیعی انجام شود که به دلیل بارندگی به تعویق افتاد و امروز انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان همدان عنوان کرد: ما باید در راستای توسعه فضای سبز کوشا باشیم و اکنون موسم درختکاری است فرهنگ و زمان مناسب درختکاری را بین مردم ترویج کنیم و در این امر مشوق آنها باشیم.

وی با بیان اینکه نیمه دوم اسفند و نیمه نخست فروردین ماه زمان مناسبی برای کاشت نهال و درختکاری و توسعه فضای سبز و باغات در استان همدان به شمار می‌رود، اظهار کرد:‌ در این راستا برنامه‌های مختلف درختکاری صورت گرفته و زمانی‌ که این مهم با نام و یاد شهدا عجین می‌شود و رنگ و بوی دیگری می‌گیرد.

همتی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پادگان ابوذر پادگان آموزشی است و جمعی از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی در این محل آموزش دیده‌ و به معراج رفته‌اند بنابراین وظیفه ما بود که با حضور در کنار پرسنل سپاه زمینه‌ساز ترویج فرهنگ پاسداشت شهدا باشیم.

انتهای پیام/89006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول