اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

برای 786 مددجوی خراسان شمالی کاریابی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: طی امسال تعداد 786 نفر از مددجویان زیر پوشش با پشتیبانی این نهاد وارد بازار کار شدند.

برای 786 مددجوی خراسان شمالی کاریابی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: این تعداد از افراد طی امسال به مؤسسات، شرکت‌ها، بنگاه‌های اقتصادی، فروشگاه‌ها و مراکز دولتی معرفی شده‌اند.

ویادامه داد: کمیته امداد امام خمینی در راستای توانمند سازی جوانان دارای تخصص، اقدام به مذاکره با ادارات، مؤسسات غیردولتی، شرکت‌ها، و کارگاه‌های تولیدی سطح استان کرده است و در این جریان توانسته اقدامات مثبتی را صورت دهد.

حسین‌پور اکثر افرادی را که برای آن‌ها کاریابی صورت گرفته از فرزندان خانواده‌های زیر پوشش دانست و گفت: بیشتر این افراد دارای تحصیلات دیپلم و دانشگاهی هستند.

وی اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته نیز برای 416 نفر از مددجویان تحت حمایت این  نهاد کاریابی صورت گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی به مقایسه میزان کاریابی انجام شده برای مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت و افزود: کاریابی طی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 89  رشد داشته است.

وی با اشاره به رویکرد کمیته امداد امام خمینی مبنی بر ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد گفت: بحث کاریابی برای مددجویان تحت حمایت امداد در راستای توانمندسازی و کاهش وابستگی ایشان به کمک‌های این نهاد انجام می‌شود که این موضوع در بین مددجویان انگیزه و امید به فردایی بهتر را نوید می‌دهد.

انتهای پیام/63001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول