اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان خبر داد

بهره‌‌برداری بیمارستان 64 تختخوابی تاکستان تا پایان خرداد 92

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تاکستان گفت: بیمارستان 64 تختخوابی تاکستان که از طرح‌های مهر ماندگار است تا پایان خرداد ماه سال 92 بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌‌برداری بیمارستان 64 تختخوابی تاکستان تا پایان خرداد 92

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری استان قزوین، علی‌ اکبریان بیان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان 64 تختخوابی تاکستان با مساحت عرصه هشت هزار متر مربع و زیربنای هشت هزار و 136 متر مربع شامل بخش‌های: اورژانس، آزمایشگاه، درمانگاه، رادیولوژی، داروخانه، جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان، نوزادان، مراقبت ویژه جراحی، بستری کودکان، بستری زنان، غذاخوری، موتورخانه و چند بخش درمانی دیگر از اسفند ماه سال 87 در تاکستان شروع شد.

وی افزود: این بیمارستان در قالب سه طبقه و با اسکلت بتنی و مجهز به سیستم‌های تأسیساتی مدرن روز توسط شرکت پیمانکاری فزایند و مشاوره گروه چهار در حال اتمام است.

فرماندار تاکستان اظهار داشت: تاریخ پیش‌بینی اتمام پروژه پایان سال 91 در نظر گرفته شده بود که به دلیل پاره‌ای مسائل اعتباری این امر محقق نشد و در حال حاضر این پروژه دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی می‌باشد و عملیات اسکلت‌، سفت کاری و نماسازی آن به اتمام رسیده و قسمت عمده تأسیسات و نازک‌کاری انجام و بخش کمتری نیز باقی مانده است.

وی ابراز کرد: جلسات متعددی در سطح شهرستان و استان پیرامون پیگیری موضوعات پروژه فوق تشکیل و پیگیری‌های مناسبی هم توسط محمد علی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی در این خصوص صورت گرفت.

فرماندار تاکستان ادامه داد: در نهایت با برگزاری جلسات و پیگیری‌های انجام شده مقرر شد بهره‌برداری از این پروژه حداکثر تا پایان خرداد ماه سال 92 انجام شود و در این راستا مبلغ 30 میلیارد ریال نیز برای خرید تجهیزات تخصیص یافته است که در روزهای پایانی سال این خریدها انجام می‌شود.

انتهای پیام/77012/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول