اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راه و شهرسازی گلستان:

بیمارستان آیت‎الله طاهری گرگانی 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست راه و شهرسازی گلستان از کندی روند بیمارستان آیت‎الله طاهری گرگانی گله کرد و گفت: این پروژه 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در مرحله اسکلت است.

بیمارستان آیت‎الله طاهری گرگانی 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عادل مصدقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان در خصوص طرح‎های مهر ماندگار و پروژه‎های حوزه بهداشت و درمان استان گلستان اظهار داشت: تاکنون اعتباری بالغ بر 3.5 میلیارد تومان برای بیمارستان 320 تختخوابی آیت‎الله طاهری گرگانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه قرارداد اولیه با پیمانکار پروژه 10 میلیارد تومان منعقد شده، تصریح کرد: نمایندگان استان نیز پیگیر تسریع در روند عملیاتی بیمارستان آیت‎الله طاهری گرگانی هستند لذا اگر بتوانیم نقدینگی و تخصیص اعتبار این پروژه را از منابع ملی تامین کنیم یقیناً این بیمارستان از حالت کندی و توقف خارج خواهد شد.

سرپرست راه و شهرسازی گلستان افزود: بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان گنبدکاووس با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان به اتمام رسیده و تحویل دانشگاه علوم پزشکی گلستان شده است.

بیمارستان 96 تختخوابی بندرگز تاکنون 10 میلیارد تومان هزینه در برداشته است

مصدقی در خصوص بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان بندرگز نیز ابراز داشت: این بیمارستان تاکنون 10 میلیارد تومان هزینه در برداشته و حدود 7.5 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد تا پروژه به مرحله بهره‎برداری برسد.

وی یادآور شد: این پروژه به دلیل اینکه ملی است به میزان اعتبار تخصیصی پیشرفت فیزیکی دارد، چنانچه میزان تخصیص اعتباری که به بیمارستان 96 تختخوابی بندرگز و پروژه‎های مشابه اختصاص پیدا کرده بود در آن حدی نیست که بتوان آنها را به اتمام رساند.

در حال پیگیری اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه‎های مهرماندگار در حوزه بهداشت و درمان استان هستیم

سرپرست راه و شهرسازی گلستان در پایان اذعان داشت: در حال پیگیری اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه‎های مهرماندگار در حوزه بهداشت و درمان استان هستیم و در صورت تامین اعتبار تخصیصی، بیمارستان 96 تختخوابی بندرگز در سال آینده آماده و تحویل دانشگاه علوم پزشکی گلستان خواهد شد.

انتهای پیام/83001/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول