اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور خبر داد

پیشرفت 95 درصدی بیمارستان 120 تختخوابی در کربلای معلی

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از ساخت بیمارستان 120 تختخوابی در کربلای معلی خبر داد و گفت: این بیمارستان 95 درصد رشد فیزیکی دارد.

پیشرفت 95 درصدی بیمارستان 120 تختخوابی در کربلای معلی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مسعود شوشتری عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: مشکلاتی از تولیت حرم وجود دارد که سبب شده آب، برق و فاضلاب بیمارستان 120 تختخوابی تکمیل نشود.

طراحی پروژه‎ها در عتبات عالیات براساس معماری اسلامی است

وی با بیان اینکه طراحی پروژه‎ها در عتبات عالیات براساس معماری اسلامی ایرانی است، ادامه داد: در کربلا دو پروژه مهم داریم که یکی سنگ‎کاری حرم امام حسین (ع) است که توسط متخصصان ایرانی تکمیل شده و منتظر آئینه‌کاری این مکان مقدس هستیم.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با اشاره به اینکه در کاظمین سنگ‎کاری داخل حرم و توسعه حرمین شریفین جوادین (ع) انجام شده است، خاطرنشان کرد: فعالیت‎هایی که در عتبات عالیات از سوی ایران انجام شده است؛ موجبات رضایت تولیت حرم را برآورده کرده و از ایران خواسته شده تا در اجرای پروژه‎ها علاوه بر مبالغ مردمی از مبالغی که تولیت دریافت می‎کند؛ استفاده شود.

شوشتری با بیان اینکه پروژه‎های بزرگی در دست اقدام داریم، ابراز داشت: توسعه حرم حضرت علی (ع) به مساحت 450 متر طول و 110 متر زیربنا و 218 هزار متر فضای زیارتی است که بعد از چهار تا پنج سال به حرم مطهر امام علی (ع) متصل می‎شود.

به گفته وی؛ تمامی طراحی‎های صحن مطهر علی‌بن‌ابیطالب (ع) توسط ایرانیان و دانشگاهیان دانشگاه شهید بهشتی انجام شده است.

خراسان جنوبی هر ساله پنج میلیارد تومان به عتبات حمایت می‎کند

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور یادآور شد: خراسان جنوبی استان محرومی است؛ اما همه ساله چهار تا پنج میلیارد تومان به کاظمین اختصاص می‌دهد.

شوشتری ابراز امیدواری کرد که با حمایت استاندار گلستان و فرمانده سپاه نینوای گلستان بتوانیم ستاد خوب و موفقی نیز در گلستان داشته باشیم.

انتهای پیام/830013/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول