اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه خبر داد

راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در عسلویه و نخل تقی

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرهای عسلویه و نخل تقی در ایام نوروز خبر داد.

راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در عسلویه و نخل تقی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری در نشست ستاد تسهیلات سفر عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و دیدنی در استان و کشور است و جذابیت‌های بسیار زیادی برای گردشگران دارد.

وی به اهداف ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت خاص و طبیعت سرسبز و زیبای منطقه قطعاً شاهد میهمانان نوروزی بیشتر از سال‌های گذشته خواهیم بود که باید شرایط و امکانات در خور و شایسته‌ای برای حضور آنها فراهم کنیم تا خاطره‌ای ماندگار در ذهن آنها ثبت شود.

بخشدار ویژه عسلویه تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری جمعیت هلال احمر، پلیس راه، راه و ترابری، شهرداران، کمیته دهیاری‌ها و مجموعه‌های اجرایی و خدماتی با راه‌اندازی مجموعه‌های مختلف راهنمای مسافر، سفر ایمن و خاطره‌انگیزی را برای هموطنانمان در این منطقه رقم بزنیم.

نادری از افتتاح بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در شهر های عسلویه و نخل تقی خبر داد و عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و اعلام آمادگی مسئولان، بازارچه عرضه مستقیم کالا در شهرهای عسلویه و نخل تقی راه‌اندازی می‌شود تا میهمانان نوروزی با خیالی آسوده اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

بخشدار ویژه عسلویه ضرورت زیباسازی شهرها و روستاها با همت مجموعه‌های خدمت‌رسان را یادآور شد و بیان داشت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید در آراستگی فضای شهری و روستایی و پاکیزگی پارک‌ها و اماکن تفریحی و همچنین سازمان منطقه ویژه نسبت به ساماندهی تاکسیرانی و اتوبوسرانی اقدام فوری انجام دهند.

نادری با تأکید بر ضرورت تهیه و توزیع بروشورها و پوسترهای اطلاع‌رسانی یادآور شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس هرچه سریعتر نسبت به اطلاع‌رسانی و توزیع بروشورها و پوسترها اقدام کند و امیدواریم در این زمینه شاهد سردرگمی مسافران نوروزی در منطقه نباشیم.

وی اظهار داشت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها همچنین بانک‌ها و سازمان‌های غیر دولتی نسبت به تهیه بروشورها و دیگر اقلام تبلیغاتی همت کنند تا ضمن معرفی خدمات خود جاذبه‌های گردشگری منطقه را به مخاطبان معرفی کنند.

بخشدار ویژه عسلویه با اشاره به جایگاه ستاد تسهیلات سفر گفت: این ستاد متشکل از رئیس ستاد، دبیر ستاد، کمیته نظارت و ارزیابی، کمیته انتظامی، کمیته اسکان و پذیرایی، کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی، کمیته دهیاری‌ها، کمیته حقوقی، کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی، کمیته امور دریایی، کمیته تنظیم بازار و کمیته بهداشت و درمان است.

نادری در پایان اضافه کرد: این ستاد به‌ صورت 24 ساعته فعال و برای هماهنگی بیشتر تمامی دستگاه‌های مختلف با ارائه لیست کشیک خود آماده پاسخگویی به مسافران نوروزی خواهند بود.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول