اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل:

سیستم بانکی فشار را بر فعالان تولیدی مضاعف کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی اردبیل گفت: سیستم بانکی با بخشنامه‌ها و صدور اجرائیه فشار را بر فعالان تولیدی و اقتصادی مضاعف کرده است.

سیستم بانکی فشار را بر فعالان تولیدی مضاعف کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرموذن صبح امروز در نشست مشترک روسای دادگستری استان و اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: جهادگران عرصه تولید و رونق اقتصادی کشور به آرامش بیشتر نیاز دارند تا بتوانند در این سنگر نقش‌آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: جهادگران عرصه تولید و کارآفرینی در سنگر جبهه اقتصادی برای خدمت به کشور و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی جهاد گونه تلاش می‌کنند و انتظار دارند بخش دولتی و سیستم بانکی به جای کار‌شکنی و تحت فشار قرار دادن واحدهای تولیدی یاریگر بخش خصوصی باشند.

پیرموذن با بیان اینکه در صورت فراهم شدن بسترهای لازم تولیدکنندگان ما می‌توانند تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنند، افزود: تا زمانی که در نگرش و استراتژی بخش دولتی نسبت به بخش خصوصی و تولید تغییرات اساسی صورت نگیرد همچنان شاهد نابسامانی‌های اقتصادی و متوقف شدن چرخ‌های تولید خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در خصوص تولید ملی بسیار راهگشا است، تصریح کرد: در این سیاست ابلاغی دولت مکلف شده برای عملیاتی کردن این سیاست‌ها راهکارهای اجرایی را در کمترین زمان ممکن تنظیم کند و پیگیری‌های لازم را در این راستا به عمل آورد.

این مسئول گفت: اگر دولت این سیاست‌‌ها را به درستی اجرا کند بسیاری از تنگناها و مشکلات موجود رفع شده و تحولات اساسی در بخش اقتصاد کشور اتفاق خواهد افتاد.

رئیس خانه صنعت و معدن با تاکید بر اینکه نباید در شرایط حساس کشور و بحران اقتصادی تمام مشکلات را بر دوش تولیدکننده گذاشت، اظهار داشت: یکی از راهکارهای عملی برای خروج از تنگناهای موجود و اشتغال و کار‌آفرینی، باور نقش پر رنگ واحدهای تولیدی در توسعه کشور است بنابراین دولت وظیفه دارد حامی و پشتیبان تولید و تولیدکننده باشد.

پیرموذن با اشاره به اینکه اهرم‌های فشار توسط سیستم بانکی و بعضی از دستگاه‌های اجرایی امنیت و آرامش را از بخش خصوصی سلب کرده است تصریح کرد: متاسفانه سیستم بانکی و بعضی از دستگاه‌های اجرایی با صدور اجرائیه، هنجارشکنی و قانون‌شکنی فشار را بر فعالان تولیدی مضاعف کرده‌اند و سبب شده‌اند تا ضمن کند شدن چرخ‌‌های تولید و فعالیت‌های اقتصادی، به آبرو و حیثیت تلاشگران این عرصه نیز لطمه وارد شده و حتی حریم خصوصی افراد مورد تهدید قرار گیرد.

انتهای پیام/62001/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول