اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

باند فرودگاه زابل توسعه یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: توسعه و گسترش فضاهای رفاهی و خدماتی و توسعه باند فرودگاه زابل با جدیت توسط مسئولان فرودگاه پیگیری شود.

باند فرودگاه زابل توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری صبح امروز در حاشیه بازدید از فرودگاه زابل اظهار داشت: توسعه و گسترش فضاهای رفاهی، خدماتی و باند فرودگاه زابل باید در دستور کار مسئولان فرودگاه‌های استان قرار گیرد و به جدیت پیگیری شود و اعتبار لازم نیز هرچه سریع‌تر اختصاص یابد.

وی با اشاره به فعالیت فرودگاه زابل از دیرباز افزود: با توجه به گسترش جوامع و پیشرفت‌های نقاط مختلف کشور و از طرفی فرصت مرز می‌تواند نقش مهمی برای گسترش و افزایش امکانات این فرودگاه باشد.

فرماندار زابل ادامه داد: مسئولان باید تلاش کنند تا باند فعلی فرودگاه زابل در آینده نزدیک گسترش یابد و امکان فرود پروازهای متوسط و بزرگ در آن انجام شود.

ناظری تصریح کرد: با توسعه باند فرودگاه زابل و امکان برقراری پروازها در آن، زمینه مبادلات کالاهای وارداتی و صادراتی فراهم می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه فرودگاه زابل در همه زمینه‌ها استقلال کاری داشته باشد گفت: امیدواریم پرواز زابل ـ گرگان و بالعکس نیز هرچه زودتر راه‌اندازی و مشکل مردم در این زمینه برطرف و آرزوی دیرینه‌شان برآورده شود.

فرماندار زابل بیان داشت: در حال حاضر تعداد پنج پرواز در طول هفته از زابل به نقاط مختلف در حال انجام است که از این تعداد، سه پرواز در روزهای دوشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از زابل به تهران و بالعکس است و دو پرواز هم از زابل به مشهد در روزهای شنبه و چهارشنبه انجام می‌شود.

انتهای پیام/75002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول