اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

گمرک فرودگاه تبریز مجاز به انجام تشریفات عبوری شد

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: گمرک فرودگاه تبریز مجاز به انجام تشریفات مبدأ و مقصد عبور خارجی شد.

گمرک فرودگاه تبریز مجاز به انجام تشریفات عبوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامعلی راستی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به اعلام گمرک ایران، گمرک فرودگاه بین المللی تبریز از تاریخ 20 اسفند ماه سال جاری بعنوان مبدا و مقصد عبور خارجی، مجاز به پذیرش اظهار نامه و انجام تشریفات صدور پروانه عبور خارجی شد.

وی افزود: در صورتی که در بارنامه مقصد کالا به نام گمرکات مجاز به رویه واردات مقطعی درج گردد نسبت به پذیرش و صدور پروانه عبور داخلی نیز اقدام خواهد شد.

راستی اظهار کرد: مقرر شده مدیرکل فرودگاه‌های استان امکانات لازم را در اختیار گمرکات استان قرار دهد تا این تصمیم عملیاتی شود.

وی ادامه داد: گمرک پل ارتباطی میان سیاست‌های مالی و بازرگانی و مهمترین سازمان اثرگذار در روند تجارت بین المللی می باشد و  اجرای این سیاست‌ها مستلزم گمرکی کارآمد و مؤثر است.

راستی با بیان اینکه در توسعه برنامه‌های اقتصادی باید به نقش گمرک در تنظیم مقررات صادرات و واردات اشاره کرد، تصریح کرد: گمرک با نظارت دقیق خود می‌تواند مجال تشخیص بین کالاهایی که از مسیر مجاز وارد شده، با آنچه که غیرمجاز وارد می‌شود را برای سازمان‌های مسئول، فراهم آورد. 

انتهای پیام/60001/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول