اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی:

مردم نارضایتی خود از شرکت‌های هواپیمایی را به فرودگاه اعلام کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی در رابطه با برخورد نامناسب عوامل شرکت‌هایی هواپیمایی با مسافران و مراجعه‌کنندگان گفت: مردم نارضایتی خود از شرکت‌های هواپیمایی را به فرودگاه اعلام کنند.

مردم نارضایتی خود از شرکت‌های هواپیمایی را به فرودگاه اعلام کنند

علی رستمی امروز در رابطه با برخورد نامناسب عوامل شرکت‌های هواپیمایی با مسافران و مراجعه‌کنندگان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: مسافرانی که با چنین برخوردها و ناملایماتی روبه‌رو می‌شوند در اسرع وقت آن را به مدیریت فرودگاه‌‌های استان گزارش دهند.

وی افزود: این گزارشات به شرکت فرودگاه‌های کشور انعکاس داده خواهد شد و برای برخورد با متخلفان اقدام می‌شود.

رستمی آمادگی خود را برای پیگیری شخصی مواردی این چنینی اعلام کرد و گفت: هموطنان مطمئن باشند که با متخلفانی که نسبت به تکریم ارباب رجوع بی‌اعتنا و در عین حال نسبت به کمک‌کاری مجموعه خود پاسخگو نیستند برخورد می‌شود.

خبرگزاری فارس طی روزهای گذشته و به خصوص دیروز گزارشات متعددی از سوی هموطنان چه در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز و چه در فرودگاه مهرآباد تهران که عمده مقصد و مبدا مسافران تبریز بود دریافت کرده که با وجود تاخیر و حتی لغو پروازهایی، شرکت هواپیمایی آتا که عمدتا هم به دلیل نقص فنی بود برخورد نیروهای این شرکت با هموطنان غیرقابل توجیه بود.

به نظر می‌رسد شرکتی که داعیه آذربایجانی و تعلقش به تبریز را یدک می‌کشد نباید نسبت به این برخوردها و حتی کم کاری کارکنانش بی‌اعتنا باشد و هموطنان انتظار برخورد با این افراد را کوچک‌ترین خواسته خود از مسئولان این شرکت خدماتی می‌دانند. 

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول