اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جهرم صورت گرفت

اجرای طرح آمادگی پلیس و نیروهای امدادی در نوروز 92

خبرگزاری فارس: طرح آمادگی پلیس و نیروهای امدادی در نوروز 92 در جهرم اجرایی شد.

اجرای طرح آمادگی پلیس و نیروهای امدادی در نوروز 92

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، طرح آمادگی پلیس و نیروهای امدادی در نوروز 92 صبح امروز با حضور تیم‌هایی از نیروهای پلیس، سازمان‌های جمعیت هلال احمر، آتش‌نشانی، شرکت گاز و امداد خودرو در فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

فرمانده انتظامی جهرم در این مراسم پیشگیری از وقوع جرم، کاهش تصادفات و ایجاد آرامش خاطر برای مردم در سفرهای نوروزی را از مهمترین اهداف این طرح دانست و اظهار داشت: برخورد با تخلفات به تنهایی کارساز نبوده و تمام سازمان‌ها و ارگان‌هایی که به نوعی مرتبط با ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی هستند ضمن اجرای وظایف و ماموریت‌های خود، باید نیروی انتظامی را در راستای کنترل حوادث و سوانح یاری دهند.

یوسف ملک‌زاده با بیان اینکه پیشگیری از جرم و کاهش تلفات جاده‌ای از اهداف اصلی طرح نوروزی پلیس است، افزود: نیروی انتظامی در ایام نوروز با بسیج تمام امکانات و استقرار در نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها در خدمت مردم و مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به تعامل و همکاری تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی، افزود: این مهم در راستای افزایش رفاه حال شهروندان و مسافران اجرا شده و در این زمینه تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی ویژه‌ای در راستای پیشگیری از وقوع جرایم و افزایش ایمنی عبور و مرور توسط پلیس انجام می‌شود.

در پایان این مراسم خودروهای انتظامی و امدادی مستقر در میدان مانور فرماندهی انتظامی جهرم با اجرای رژه آمادگی خود را در اجرای مطلوب این طرح به نمایش گذاشتند.

به گزارش فارس، طرح نوروزی پلیس و سازمان‌های امدادی جهرم از 25 اسفند ماه جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول