اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خرداد ماه 92 صورت می‌گیرد

برگزاری همایش بین‌المللی سایکوسوماتیک در شهرکرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری همایش بین‌المللی سایکوسوماتیک در خردادماه ۹۲ در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش بین‌المللی سایکوسوماتیک در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد رضا ایمانی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری همایش بین‌المللی سایکوسوماتیک در شهرکرد اظهار کرد: این همایش با هدف اشاعه طب روان تنی، تاکید بر اهمیت و نقش توانبخشی و کار تیمی در بیماری‌های طبی و اهمیت ارائه روان درمانی برای کودکان در شهرکرد برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این همایش تا 24 فروردین‌ماه 91 باید ثبت‌نام کنند، گفت: این همایش به مدت سه روز از تاریخ 8 تا 10 خردادماه 92 برگزار می‎شود.

ایمانی افزود: این همایش با همکاری انجمن بین‌المللی رازی و دانشگاه‌های همکار این انجمن در آلمان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری برگزاری این همایش را فرصتی مغتنم فراروی پژوهشگران استان دانست و گفت: نیاز روزافزون جامعه به خدمات روان‌شناسی در همه حوزه‌ها امروز بر همگان به خوبی آشکار شده است.

وی با اشاره به محورهای این همایش افزود: نقش استرس در بیماری‌های روان تنی، مشکلات و چالش‎های موجود در کار بالینی، فرسودگی شغلی، نقش جنسیت در بیماری‎های روان تنی، جنبه‎های اجتماعی و بین فرهنگی در بیماری‎های روان تنی و نقش عوامل بیولوژی در بیماری‎های روان تنی از مهم‌ترین محورهای این همایش است.

ایمانی ادامه داد: مشکلات هیجانی در بخش‌های طبی و نقش گروه‌های حمایتی، مدیریت بیماران مهاجم و پرخاشگر در بیمارستان‌های عمومی، مداخلات روانشناختی و درد در بیماری‌های مزمن، مداخلات روانشناختی و تغییر در سبک زندگی بیماری‌های مزمن، تأثیر بیماری‎های مزمن بر ابعاد مختلف کیفیت زندگی و نقش مراکز توانبخشی در درمان بیماری‌های روان تنی از دیگر محورهای این همایش محسوب می‎شود.

وی اضافه کرد: توانبخشی بیماری‌های ارتوپدی، بیماری‎های قلب و عروق، بیماری‎های گوارش، بیماران تنفسی (ریوی)، بیماران نورولوژی، بیماران سرطانی، بیماران ENT، بیماران ارولوژی، بیماران روانپزشکی و بیماران وابسته به مواد از دیگر محورهای این همایش به شمار می‎رود.

انتهای پیام/58001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول