اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرگان

همایش «پیشگیری از اعتیاد» 23 اسفندماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: همایش «پیشگیری از اعتیاد» با نگاهی دوباره به موضوع موادمخدر، 23 اسفندماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

همایش «پیشگیری از اعتیاد» 23 اسفندماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد رعیت بعدازظهر امروز در جمع مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار داشت: همایش فوق ویژه اصحاب فرهنگ و هنر استان است.

وی ادامه داد: در این همایش یکی از اساتید برجسته سخنرانی می‌کند.

بیان آثار مخرب اعتیاد و پیشگیری از آن در حفظ سلامت یکی از موضوعات این همایش است

رئیس اداره فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری همایش «پیشگیری از اعتیاد» تشویق و ترغیب اصحاب فرهنگ و هنر به تولید آثاری که منجر به افزایش سطح بینش و آگاهی مخاطبان در جلوگیری از گسترش آلودگی به موادمخدر شود؛ است.  

رعیت اضافه کرد: این همایش با موضوعاتی همچون آثار مخرب اعتیاد در همه ابعاد اجتماع و حفظ سلامت جامعه در مواجهه با اعتیاد برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: کمک به معتادان به عنوان یک وظیفه اجتماعی، ترک اعتیاد به عنوان تولدی دوباره و تأثیر تربیت و آموزش در جلوگیری از اعتیاد برخی دیگر از موضوعات همایش پیشگیری از اعتیاد هستند.

بخش خصوصی برگزارکننده این جشنواره است

رئیس اداره فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار داشت: برگزارکننده این همایش «مؤسسه فرهنگی و هنری پیام سرو گلستان» با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

رعیت اضافه کرد: در حاشیه این همایش نمایشگاه فیلم و عکس با موضوع اعتیاد و با عنوان «سراب» در تالار فخرالدین اسعد گرگانی دایر است.

وی از همکاری عکاسان و فیلمسازان در برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه فیلم و عکس سراب و همایش پیشگیری از اعتیاد تقدیر کرد.

انتهای پیام/83003/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول