اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بشرویه:

مظلومیت شیعه در زمان امام حسن عسکری (ع) به اوج رسید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه گفت: مظلومیت شیعه در زمان امام حسن عسکری(ع) به اوج خود رسید آنچنان که امام سعی کرد هویت شیعه را از دسیسه‌های دشمن محفوظ نگه دارد.

مظلومیت شیعه در زمان امام حسن عسکری (ع) به اوج رسید

حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت امام حسن عسکری (ع)، اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) یازدهمین پیشوای ما مسلمانان به دلیل اخباری که مربوط به ظهور آخرین منجی عالم بشریت از زمان پیامبر و حتی قبل از آن از قول پیامبر یا نقل قول‌های ائمه و یارانشان رسیده بود، از جایگاه ویژه و حساسیت زیادی برخوردار بود.

وی ادامه داد: از همین اخبار رسیده به گوش دشمنان، شرایطی فراهم شد که امام را در وضعیت خاصی از مدینه به سامرا برده و در شهر نظامی تحت کنترل ویژه قرار دادند تا به آخرین منجی دست پیدا کرده و نابود کنند اما امام با وجود همه این شرایط و مصایب، حضرت صاحب الزمان(عج) را از خطرات حفظ کرده و بار امامت و رهبری شیعیان را بر دوش آن امام همام گذاشت.

بهشتی‌فر تاکید کرد: اینک که امام زمان(عج) در غیبت به سر می برد تکلیف ما در این برهه اززمان، تبلیغ دین مبین اسلام و مایوس نمودن دشمان اسلام و مسلمانان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با اشاره به نزدیک شدن به روز انتخابات، افزود: انتخابات این دوره از حساسیت زیادی برخوردار است چرا که با توجه به تهدیدات دشمن و از طرف دیگر امیدی که دنیای اسلام و مسلمانان به نظام جمهوری اسلامی ایران دارند باید سعی کنیم این انتخابات هر چه باشکوه‌تر برگزار شده و اقتدار نظام را حفظ کنیم.

بهشتی‌فر عنوان کرد: با شناختی که مردم در 22 بهمن و دیگر عرصه‌های اجتماعی و سیاسی از خود نشان دادند امید است که با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بیشتر، این بار نیز شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول