اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پای فینالیست لیگ برتر به بازی سوم رسید

خبرگزاری فارس: با شکست کاله مازندران مقابل پیکان تهران در دیدار برگشت لیگ برتر والیبال کار یک پای فینالیست این دوره از رقابت‌ها به بازی سوم کشیده شد.

پای فینالیست لیگ برتر به بازی سوم رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از آمل، کاله مازندران در دیدار برگشت لیگ برتر والیبال که در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) برگزار شد از تیم خودروساز پایتخت کشور شکست خورد.

پیکان تهران در پایان این بازی با نتیجه سه بر دو به پیروزی شیرین خارج از خانه دست یافت تا مقابل چشمان حدود 2 هزار تماشاگر والیبال دوست آملی جشن پیروزی بگیرد.

با این وجود کار یک پای فینالیست این دوره از رقابت‌ها به بازی سوم در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران کشیده شد.

در هفته گذشته نیز کاله مازندران در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف توانست با نتیجه مشابه سه بر دو در خانه والیبال تهران کار را به سود خود به اتمام رساند که آن دیدار نیز حواشی زیادی را به همراه داشت.

پیکان تهران که فصل گذشته لیگ برتر والیبال در پنج دیدار مراحل گروهی و پلی‌آف لیگ برتر تنها یک بازی را به سود خود تمام کرد این بار تا دومین بازی مرحله پلی‌آف امسال چهار دیدار با کاله مازندران انجام داده که تاکنون نتایج به صورت مساوی بین دو تیم تقسیم شده است.

براساس اعلام فدراسیون والیبال سعید و مجید علی اصغری از عوامل پیکان که عاملان اصلی و آغازکننده اتفاقات چهارشنبه گذشته در تهران بودند تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم پیکان محروم شده و در آمل نیز حضور نداشتند.

غفار درخشنده و محمدحسین شفقی از ناظران و نمایندگان فدراسیون والیبال در این رویارویی بوده و امر قضاوت نیز به ابراهیم فیروزی و مسعود ذوقی داوران بین‌المللی کشورمان سپرده شده بود.

محمدرضا داورزنی رئیس و محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال، فرخی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به همراه مدیرعامل و قائم‌مقام باشگاه پیکان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از میهمانان ویژه این دیدار بودند. برای کاهش هر نوع تنش و درگیری در این مسابقه تدابیر ویژه امنیتی اندیشیده شد.

حدود یک هزار و 500 نفر از تماشاگران مشتاق بازی به خاطر عدم دریافت بلیط و ظرفیت تکمیل سالن راهی منازل شدند و تعدادی زیادی نیز ترجیح دادند در سالن شهدای این شهرستان که در مجاورت محل برگزاری مسابقه واقع است از طریق اسکوربرد این بازی حساس و سرنوشت‌ساز را دنبال کنند.

مسئولان برگزارکننده دیدار کاله مازندران و پیکان تهران 10 درصد از جایگاه تماشاگران را نیز به هواداران تیم میهمان اختصاص دادند، اگر چه در حین بازی تنش و حاشیه‌ای از سوی هواداران طرفین مشاهده نشد ولی در خارج سالن درگیری شدیدی بین هواداران دو تیم با زد و خوردهایی همراه بود که با حضور عوامل انتظامی و امنیتی نه تنها این روند خاتمه نیافت بلکه چند نفر از نیروهای انتظامی نیز در این بین مصدوم شدند.

در کرج نیز دو تیم سایپای البرز و متین ورامین در دومین دیدار خود مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند تا این بار تفکرات فرهاد نفرزاده بر مصطفی کارخانه فایق آید و با پیروزی سه بر یک دیگر خودروساز این مسابقات، کار این دو تیم نیز به بازی سوم کشیده شود.

پرتاب سنگ و اعتراض برخی از هواداران به سطح کوچه و خیابان آمل نیز کشیده شد و شیشه تعدادی از خودروهای در حال تردد خرد شد.

بازی سوم این دو تیم چهارشنبه هفته آینده در مجموعه آزادی تهران پیگیری می‌شود تا تیم‌های فینالیست لیگ برتر امسال رونمایی شوند.

-----------------------------

گزارش از قربانعلی مسافر

------------------------------

انتهای پیام/86012/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول