اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی قزوین اعلام کرد

اعزام 2600 دانشجوی قزوینی به سرزمین‌ نور

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: امسال دو هزار و 600 نفر از دانشجویان قزوینی در قالب شش کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

اعزام 2600 دانشجوی قزوینی به سرزمین‌ نور

مهدی برزگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: امسال دو هزار و 600 دانشجو از 51 دانشگاه مختلف استان قزوین از جمله غیر انتفاعی،‌ دولتی، آزاد و پیام‌ نور در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیات جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این اعزام‌ها از 17 اسفند آغاز و تا 29 اسفند ماه سال جاری در قالب شش کاروان هر دو روز یکبار ادامه می‌یابد، ابراز داشت: در هر کاروان تعداد 400 تا 600 نفر از دانشجویان به این مناطق اعزام می‌شوند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه دانشجویان قزوینی به مدت پنج روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند‌، بیان داشت: آنان دو روز در رفت‌ و برگشت و به مدت سه روز در این مناطق اسکان می‌یابند.

برزگر با اشاره به اینکه دانشجویان در مناطق عملیاتی جنوب کشور در پادگان دوکوهه، اردوگاه شهید مسعودیان، شهید رستم‌پور اسکان می‌یابند، اذعان داشت: آنان در این مناطق از فتح‌المبین، هویزه، شلمچه، اروندکنار، طلائیه، پاسگاه زید، دهلاویه و چزابه بازدید می‌کنند.

وی اظهار داشت: دانشجویان استان قزوین با بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور با فرهنگ شهادت، ایثار، شهامت و از خود گذشتگی جانبازان، شهدا و ایثارگران آشنا می‌شوند و همچنین قدر خون‌هایی که برای تداوم انقلاب اسلامی در این مناطق ریخته شده بیشتر درک می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین اضافه کرد: با بازدید دانشجویان از مناطق عملیاتی جنوب کشور فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر در بین آنان نهادینه می‌شود و همین امر موجب ارتقای این فرهنگ در بین اقشار مختلف جامعه است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین متذکر شد: هزینه اسکان و غذای دانشجویان در اردوهای راهیان نور بر عهده سپاه صاحب‌الامر (عج) خواهد بود.

وی از مسئولان دانشگاه‌های استان قزوین که برای اعزام دانشجویان به اردوهای نور تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: برخی از آنان بیشتر از سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین از اعزام دانشجویان به این مناطق حمایت‌ کردند که تلاش و همت بی‌نظیر آنان قابل تحسین است.

انتهای پیام/77009/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول