اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری:

200 دانشجوی چهارمحال و بختیاری عازم مناطق عملیاتی شدند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: 200 نفر از دانشجویان خواهر بسیجی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان عازم کربلای ایران شدند.

200 دانشجوی چهارمحال و بختیاری عازم مناطق عملیاتی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریدون طاهری ظهر امروز در مراسم اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: در این مراسم راویان و علما برای بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های فرهنگی معنوی دانشجویان اعزامی را همراهی می‌کنند.

وی افزود: با استقبال گرم دانشجویان امسال اعزام کاروان‌ها بالاتر از سقف ابلاغی اجرا می‌شود و دانشجویان برادر و خواهر از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

طاهری ادامه داد: برنامه‌های متنوع فرهنگی در طول مسیر رفت و برگشت برای زائران سرزمین نور در نظر گرفته شده و در این مراسم‌ها از حضور سرداران و یادگاران سال‌های دفاع مقدس برای بازگو کردن خاطرات این دوران طلایی دعوت شده است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه‌های شب شعر و خاطره، قرائت زیارت عاشورا، دعای عهد و اجرای مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‎های تدارک دیده شده برای زائران است.

وی گفت: چهارمین کاروان راهیان نور دانشجویی نیز فردا چهارشنبه از جوار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه‌های شهرکرد و آزاد اسلامی این شهر عازم مناطق عملیاتی می‌شود.

طاهری تصریح کرد: بسیج دانشجویی استان با هماهنگی‌های به ‌عمل آمده امسال 3 هزار نفر از دانشجویان برادر و خواهر را به مناطق عملیاتی اعزام می‌کند.

200 نفر از دانشجویان خواهر بسیجی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان امروز با بدرقه مسئولین عازم کربلای ایران شدند.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول