اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر امید

صبا از شیراز دست خالی بازگشت / تداوم ناکامی‌ها

خبرگزاری فارس: پانزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با ثبت شکستی دیگر در کارنامه صبا و تداوم ناکامی‌های این تیم در میهمانی حریفان لیگ برتری پایان یافت.

صبا از شیراز دست خالی بازگشت / تداوم ناکامی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتبالیست‌های امید صبای قم که از آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر خلاف دور رفت در هیچ مسابقه‌ای مغلوب حریفان نشده و روند خوبی را برای بهبود موقعیت خود در جدول رده بندی در پیش گرفته بودند، این هفته به صخره محکمی به نام برق برخورد کرده و طعم تلخ شکست را چشیدند.

دیدارهای هفته چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان به انجام رسید و طی آن در دیداری که برای فوتبال دوستان قمی مهم و حائز اهمیت بود و در شیراز برگزار شد، صبا برابر برق شیراز شکست خورد.

فوتبالیست‌های امید صبای قم در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی تیم برق به انجام رسید، ابتدا برای کسب پیروزی و سه امتیاز مسابقه به میدان آمدند اما تلاش آنها به نتیجه‌ای نرسید و در عوض این تیم برق بود که موفق به گشودن دروازه صبا شد.

بازیکنان صبا نیز که شرایط را برای کسب پیروزی سخت می‌دیدند در ادامه تلاش کردند که با حداقل امتیاز شهر شیراز را ترک کنند اما این اتفاق رخ نداد تا صبای قم به نخستین شکست خود در نیم فصل دوم تن داده و روند ناکامی‌های این تیم در کسب پیروزی از دیدارهای خارج از خانه تداوم یابد.

مقایسه عملکرد فوتبالیست‌های امید صبای قم در نیم دوم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با نتایجی که آنها در نیم فصل اول این رقابت‌ها کسب کرده نشان می‌دهد که صبا گام‌هایی به سمت پیشرفت برداشته است اما این گام‌ها چندان استوار نیست.

صبا در سه هفته آغازین فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به ترتیب از هفته اول تا چهارم برابر تیم‌های نساجی مازندران، فولاد خوزستان و برق شیراز به دو شکست و یک تساوی تن داده بود اما در دور برگشت این نخستین شکست صبایی‌ها بود.

در حالی که امسال 12 تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور دارند و از بین آنها دو تیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کند، باخت در میهمانی تیم برق شیراز موجب شد تا صبای قم بار دیگر در جمع تیم‌های انتهای جدولی لیگ برتر قرار بگیرد.

انتهای پیام/78002/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول