اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 3 شیراز:

کمپ زیباشهر شیراز آماده میزبانی میهمانان نوروزی شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 3 شیراز از آمادگی کمپ زیباشهر به‌منظور پذیرایی از مسافران از 27 اسفند ماه جاری تا 13 فروردین ماه سال آینده خبر داد.

کمپ زیباشهر شیراز آماده میزبانی میهمانان نوروزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه این شهر، علی اکبر زهتاب زاده اظهار داشت: منطقه 3 شهرداری شیراز با توجه به دارا بودن جاذبه‌های گردشگری و زیارتی از قبیل حرم مطهر علی‌بن حمزه (ع)‌،‌ حافظ،‌ سعدی و همچنین افزایش استقرار مسافران در این منطقه نسبت به سایر مناطق، در تلاش برای فراهم کردن بستری مناسب در راستای رفاه حال میهمانان و شهروندان در ایام نوروز است.

وی از آمادگی کمپ زیباشهر به‌منظور پذیرایی از مسافران از 27 اسفند ماه جاری تا 13 فروردین ماه سال آینده خبر داد.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اهمیت جغرافیایی این کمپ که در  مسیر ورودی شمالی شهر شیراز قرار دارد و در مقایسه نسبت به سال گذشته، کاستی‌ها بررسی و خدمات گسترده‌تری برای رفاه حال مسافران صورت می‌گیرد.

زهتاب‌زاده ادامه داد: اضافه شدن 40 کانکس معمولی، استقرار سه کانکس روستایی، احداث زمین ورزشی همراه با نصب لوازم ورزشی و میز پینگ‌پنگ،‌ بازسازی و بهسازی روشنایی محوطه و کانکس‌ها،‌ ایجاد فضای سبز مناسب،‌ افزایش انشعاب آب شرب از اقدامات انجام شده در کمپ زیباشهر بوده است.

شهردار منطقه سه شیراز عنوان کرد: به غیر از سرویس‌های بهداشتی ساخته شده از سال‌های گذشته،‌ سه سرویس پورتابل شش‌چشمه‌ای در مجموع 18 چشمه به ظرفیت آنها افزوده شده و برای بهینه‌سازی دفع فاضلاب نیز سیستم سپتینگ تانک اضافه شده است.

به گفته وی ایجاد غرفه‌های مواد غذایی توسط سازمان میادین،‌ راه‌اندازی غرفه‌های فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری، استقرار اکیپ نیروی انتظامی و آتش‌نشانی، نصب خطوط تلفن ثابت و همگانی و... برای رفاه و امنیت مسافران نیز صورت می‌گیرد.

این مسئول به اقدامات دیگر شهرداری منطقه سه شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: رنگ آمیزی جداول، پاکسازی زمین‌های باز از ضایعات برای پارکینگ موقت،‌ آماده سازی پارکینگ‌های سطح منطقه، لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان‌ها، تعویض پوشش طاووس میدان طاووس (‌دروازه قرآن)‌، احداث و بازسازی فضای سبز پارک‌ها از قبیل پارک حاشیه‌ای کوهپایه،‌ پارک جنگلی فضیلت و نصب گلدان در خیابان‌ها از جمله برنامه‌های خانه‌تکانی شهرداری منطقه سه این شهر ویژه ایام نوروز است.

شهردار منطقه سه شیراز در پایان اذعان داشت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال از شهروندان تقاضا می‌شود که در حفظ زیبایی شهر بکوشند و با توجه به قرار داشتن در آستانه تعطیلات نوروز و ورود مسافران و میهمانان نوروزی از وارد کردن خسارت و آسیب رساندن به دیوارها، معابر و فضای سبز شهر به طور جدی خودداری کنند.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول