اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جیرفت خبر داد

کشف 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در جیرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: 20 هزار لیتر گازوییل قاچاق از یک تانکر حمل گاز در مسیر جیرفت ـ بافت کشف شد.

کشف 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در جیرفت

عباس ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: 20 هزار لیتر گازوییل قاچاق از یک تانکر حمل گاز در مسیر جیرفت ـ بافت توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا کشف شد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان به جای گاز در این تانکر گازوئیل قاچاق حمل می‌کردند و قصد رساندن این محموله را به بندرعباس داشتند، افزود: در این ارتباط دو نفر دستگیر و برای رسیدگی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر در کهنوج

جانشین فرماندهی انتظامی کهنوج از کشف بیش از 100 کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیاتی در این شهرستان خبر داد.

ماشاء‌الله حیدری گفت: ماموران کلانتری 11 پس از انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر از شرق به جنوب کشور و از مسیر کهنوج آگاهی یافتند.

وی با اشاره به زیر نظر گرفتن مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان افزود: ماموران انتظامی هنگام اجرای ایست و بازرسی در محور کهنوج - کوتک به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

حیدری خاطر نشان کرد: پس از انتقال وسیله نقلیه توقیفی به پارکینگ و بازرسی از آنان بیش از 100 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بدنه خودرو کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/2655/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول