اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اسکان میهمانان نوروزی صورت می‌گیرد

تجهیز 7 پارک در نقاط مختلف شهر زاهدان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زاهدان گفت: هفت پارک در نقاط مختلف شهر زاهدان به منظور اسکان میهمانان نوروزی تجهیز شده است.

تجهیز 7 پارک در نقاط مختلف شهر زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد خیرخواه پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای به تشریح فعالیت‌های مضاعف انجام شده توسط شهرداری پرداخت و اظهار داشت: مجموعه شهرداری زاهدان تمامی سعی و تلاش خود را بکار بسته تا به بهترین نحو نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اقدام کند.

وی افزود: به همین منظور طرح ستاد استقبال از بهار را از ابتدای ماه اسفند با رویکرد فرهنگی و با برگزاری نشست‌ها و جلسات مختلف و برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز آغاز کرده و مجموعه شهرداری به تناسب حوزه کاری خود در اجرای این طرح مشارکت بسیار مطلوب و فعالی دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زاهدان ادامه داد: شهرداری زاهدان با همکاری خوب سازمان پارک‌ها و فضای سبز تمام امکانات مورد نیاز را برای تجهیز هفت پارک در نقاط مختلف شهر فراهم کرده است تا در ایام نوروز در اختیار میهمانان نوروزی قرار گیرد.

خیرخواه بیان داشت: آذین‌بندی پارک‌ها و میادین، اجرای مراسم جشن در سه شب اول سال نو و نصب سفره‌های هفت‌سین که امسال قرار است 20 سفره در سطح شهر نصب شود تا از این طریق شور و نشاط و شادی بیشتری به مردم منتقل شود از جمله اقدامات شهرداری زاهدان است.

این مسئول گفت: مسئولان شهرداری همواره تلاششان بر این بوده تا چهره مطلوب و خوبی از شهر به ویژه ایام نوروز ارائه دهند که این امر با همکاری و مشارکت مردم میسر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زاهدان افزود: همچنین امسال سعی شده با توجه به اینکه هر منطقه‌ای فرهنگ، آداب و رسوم، بایدها و نبایدهای خاص خود را دارا است، شهرداری با انجام فعالیت‌های فرهنگی خود، شکاف‌ها و تفاوت‌های موجود در بین فرهنگ‌های مختلف را کاهش دهد.

خیرخواه تصریح کرد: شهرداری‌ها علاوه بر دخالت در مسائل شهری، می‌توانند در بحث رسوخ در فرهنگ مردم و ایجاد تغییر در آن نیز وارد شوند لذا وظیفه شهرداری فقط ورود به کالبد و ظاهر شهر نیست بلکه وظیفه مهم‌تر آن ایجاد تغییر در فرهنگ‌ها است.

وی گفت: از موارد بسیار مهم دیگر، موضوع استانداردسازی فضاهای مختلف شهری است که با استاندارد سازی فضاهای مختلف شهری می‌توان برای ایجاد توازن بین فرهنگ‌ها اقدام کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زاهدان اذعان داشت: احداث و ایجاد مکان‌های تفریحی و تفرجی متفاوت و متناسب با گروه‌های سنی مختلف می‌تواند در تغییر رفتارها و فرهنگ‌ها بسیار مؤثر و مفید باشد.

انتهای پیام/75002/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول