اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بنک:

سرانه فضای سبز شهر ساحلی بنک به 24 مترمربع رسید

خبرگزاری فارس: شهردار بنک گفت: سرانه فضای سبز شهر ساحلی بنک به 24 مترمربع رسید.

سرانه فضای سبز شهر ساحلی بنک به 24 مترمربع رسید

حسین صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان و ایجاد فضاهای لازم برای رفاه و آسایش مردم از اولویت‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ساحلی بنک است.

وی افزود: در آستانه تعطیلات نوروزی تلاش بسیار زیادی برای آماده‌سازی شهر بنک انجام داده‌ایم و به‌ویژه در ساحل اقدامات خوبی برای اسکان و پذیرایی از میهمانان انجام گرفته است.

شهردار بنک خاطر نشان کرد: برپایی چادرهای مجهز کنار ساحل و همچنین آماده‌سازی و تجهیز مدارس با کیفیت خوبی انجام شده که از همکاری مسئولان آموزش و پرورش در آماده‌سازی کلاس‌های محل اسکان تقدیر می‌کنیم.

صفایی تصریح کرد: در چند سال اخیر در راستای افزایش فضای سبز در بنک اهتمام جدی داشته‌ایم و بدون تردید این روند با شتاب لازم تداوم خواهد داشت.

وی از انتخاب شهرداری بنک به عنوان شهرداری برتر استان در حوزه فضای سبز خبر داد و تصریح کرد: استاندارد فضای سبز 15 متر مربع به ازای هر نفر است که این مسئله در شهر بنک 24 متر مربع است.

شهردار بنک با بیان این‌که سرانه فضای سبز کشور به ازای هر نفر هفت متر مربع است، گفت: این اتفاق مثبت امتیاز بسیار خوبی برای شهر ساحلی بنک و همچنین شهرستان کنگان است.

صفایی عنوان کرد: استفاده بهینه از امکانات و توان موجود برای زیباسازی شهر ساحلی بنک مورد توجه قرار دارد و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نمی‌دهیم.

وی افزود: از همه مسئولان می‌خواهیم با شهرداری همکاری کنند تا شاهد شهری زیبا و بانشاط باشیم.

انتهای پیام/2451/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول