اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 26 اسفند‌ ماه کلید می‌خورد

آغاز جشن‌های نوروزی با صدای پای بهار در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا از افتتاح رسمی نمایشگاه صنایع‌ دستی و همچنین آغاز جشن‌های نوروزی صدای بهار در این شهرستان خبر داد.

آغاز جشن‌های نوروزی با صدای پای بهار در بویین زهرا

محمدرضا رضایی کلج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: تاکنون دو جلسه ستاد تسهیلات سفر‌‌های نوروزی به ریاست فرماندار بویین زهرا در مجموعه فرمانداری این شهرستان برگزار شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا افزود: تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های خوبی در جلسات ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی شهرستان بویین زهرا تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اجرای سراسری جشنواره ملی صدای بهار در نوروز 92 در نقاط مختلف کشور تصریح کرد: نمایشگاه‌ فرهنگی صنایع‌ دستی بویین زهرا در راستای اجرای جشنواره ملی صدای بهار در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری ولایت شهرستان بویین زهرا برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: مراسم مختلف نوروز 92 در شهرستان بویین زهرا در بخش پیش از ایام فاطمیه با برگزاری مراسم‌ متنوع و شاد و پس از این ایام با برگزاری مراسم‌ سوگواری و نوحه‌خوانی برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا با اشاره به زمان افتتاح نمایشگاه صنایع‌ دستی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: افتتاح این نمایشگاه در روز جمعه 25 اسفند‌ ماه می‌باشد که در شهرستان بویین زهرا این مراسم در روز شنبه 26 اسفند‌ ماه با حضور فرماندار و مسئولان ارشد شهرستانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون برنامه‌هایی در خصوص فضا‌سازی و زیبا‌سازی میدان ورودی شهر بویین زهرا صورت نگرفته است، عنوان کرد: آموزش صنایع‌ دستی برای ترم بهار از برنامه‌های اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان بویین زهرا برای ارتقای جایگاه صنایع‌ دستی در این شهرستان است.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول