اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان مطرح کرد

لیگ برتری شدن تیم پاس در گرو حمایت مسئولان

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: اگر استاندار و نمایندگان همدان می‌خواهند پاس دوباره به لیگ برتر صعود کند در هفته‌های پایانی ما را حمایت کنند.

لیگ برتری شدن تیم پاس در گرو حمایت مسئولان

علی مطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره بازی پاس و یادآوران شلمچه اظهار داشت: از دقیقه یک بازی توانستیم حریف را کنترل کنیم و توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: ما می‌توانستیم در نیمه اول، کار یادآوران شلمچه را یکسره کنیم اما بازیکنان ما کمی با استرس بازی کردند وگرنه می‌توانستیم گل‌های بسیار بیشتری به یادآوران شلمچه بزنیم.

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان با بیان این‌که امتیاز این بازی برای ما بسیار پراهمیت بود به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان گفت: اگر می‌خواستیم همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم باید یادآوران شلمچه را شکست می‌دادیم که با تلاش و غیرت بازیکنان این اتفاق افتاد.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه پاس عنوان کرد: فشار مشکلات مالی ما را از هر طرف احاطه کرده است.

مطوری تأکید کرد: اگر استاندار و نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی حمایت مادی و معنوی خود را در هفته‌های پایانی از پاس انجام دهند، قطعاً با کسب امتیاز در سه بازی آینده جواز حضور پاس در لیگ برتر را کسب می‌کنیم.

تیم فوتبال پاس همدان در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول (جام آزادگان) موفق شد در ورزشگاه شهدای قدس همدان با یک گل یادآوران شلمچه را با شکست بدرقه کند.

با کسب این سه امتیاز پاس همدان 38 امتیازی شد و همچنان در رتبه پنجم جدول باقی ماند.

فوتبال همدان همچنان یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر است.

انتهای پیام/89018/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول