اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

می‌خواهیم با برد سال را به پایان برسانیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: برای برد به اهواز می‌رویم تا مردم همدان و هواداران با خاطره خوبی سال را به پایان برسانند.

می‌خواهیم با برد سال را به پایان برسانیم

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره شکست هفته گذشته برابر گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: شرایط بد جوی بسیار روی بازی تأثیرگزار بود و ما نتوانستیم بازی خوب همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: در حالی که تمام بازیکنان ما در دقایق پایانی بازی برای به ثمر رساندن گل روی دروازه گل گهر سیرجان حمله کرده بودند روی یک ضد حمله و غفلت بازیکنان گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان این‌که این باخت بعد از 16 ماه در همدان رقم خورد به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: شکست جزیی از فوتبال است اما الوند بعد از 16 ماه در همدان شکست خورد که این بالاترین رکوردی است که یک تیم در 100 سال گذشته در همدان داشته است.

وی با ابراز تأسف از سردادن شعارهایی علیه تیم الوند همدان در این بازی عنوان کرد: تنها گناه ما این است که پرچم فوتبال همدان را در ایران بلند کرده‌ایم، خیلی سخت است که انسان در خانه خود غریب باشد.

طلایی‌منش تأکید کرد: متأسفانه جو خوبی علیه الوند وجود ندارد و کاری نمی‌شود انجام داد و بنده آن‌ها را به خدا می‌سپارم که به طور سازمان یافته به تک تک مردم استان همدان ضربه وارد می‌کنند.

وی درباره ناکامی الوند در دو بازی گذشته اظهار داشت: در دو بازی گذشته هم اتفاقات زیاد دست به دست هم دادند که ما نتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم، در بوشهر که شرایط فوتبالی پیش نرفت در همدان نیز ما به گل گهر سیرجان نباختیم بلکه به شرایط جوی بد باختیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان این‌که سعی کردیم خاطرات تلخ گذشته را به فراموشی بسپاریم، ادامه داد: بعد از بازی با گل گهر سیرجان سعی کردیم با آرامش و روحیه و انگیزه بالا تمرینات خود را برای بازی با استقلال اهواز از سر بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محاسن تیم ما در طول فصل، برگزاری تمرینات فشرده و منظم و به دور از هر گونه حاشیه بوده است.

طلایی‌منش درباره بازی برابر استقلال اهواز عنوان کرد: تیم‌های جنوبی همیشه فوتبال هجومی و زیبایی را در خانه خود به نمایش می‌گذارند.

وی تصریح کرد: ما آنالیز خوبی از این تیم داشته و با شناخت از نقاط ضعف و قوتی که دارند به مصاف آن‌ها می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان این‌که بازی برابر تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند سخت است، گفت: این گونه تیم‌ها دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و برای کسب امتیاز قطعاً به آب و آتش خواهند زد.

وی با بیان این‌که برای بازگشت به جایگاه قبل خود در جدول وارد میدان می‌شویم، عنوان کرد: الوند 17 هفته در جایگاه دوم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار داشت و قطعاً برای بازگشت دوباره به این جایگاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

طلایی‌منش درباره شرایط بازیکنان ادامه داد: بازیکنان در شرایط ایده‌آل و خوبی قرار دارند اما در این بازی هادی بلوری‌نوین را به علت سه کارته بودن و ایرج لطفی و حمید گلزاری‌امجد را برای بیماری در اختیار نداریم.

وی خاطرنشان کرد: علی‌اصغر عاشوری به شرایط ایده‌آل و بازی در 90 دقیقه خود بازگشته است.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان این‌که می‌خواهیم مردم همدان با خاطره خوبی سال را به پایان برسانند، اظهار داشت: برای کسب حداکثر امتیاز و ارائه یک بازی هجومی به اهواز می‌رویم.

گفتنی است، تیم فوتبال الوند همدان در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول جام آزادگان در یک بازی خانگی برابر گل گهر سیرجان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

این نخستین شکست خانگی الوند در لیگ دسته اول بود.

الوند با این شکست 38 امتیازی باقی ماند و پس از هفته‌ها به رتبه سوم جدول سقوط کرد؛ الوندی‌ها همچنان یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر هستند.

این تیم در هفته 23، امروز در اهواز میهمان استقلال است.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول