اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و سوم لیگ آزادگان

جباری و فتاحی قضاوت مسابقات الوند و پاس را عهده‌دار شدند

خبرگزاری فارس: داوران قضاوت‌کننده هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان) مشخص شدند که بر این اساس جباری و فتاحی داوران بازی‌های نمایندگان فوتبال همدان خواهند بود.

جباری و فتاحی قضاوت مسابقات الوند و پاس را عهده‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان) از هفته بیست و سوم، دو نماینده فوتبال همدان تیم‌های پاس و الوند به ترتیب در همدان و اهواز برابر رقبای خود صف‌آرایی می‌کنند.

بر اساس اعلام کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشورمان با توجه به حساسیت‌های موجود در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور سعی شده از داوران زبده و مطرح کشور استفاده شود تا مشکلات و اشتباهات داوری کمتر برای تیم‌های شرکت‌کننده به‌وجود بیاید.

در گروه یک این مسابقات تیم رده سومی الوند همدان که برای کسب عنوان قهرمانی و صعود به لیگ برتر رقابت نزدیکی با گسترش فولاد تبریز و نفت مسجد سلیمان دارد به دنبال پیروزی در بازی‌های آینده است.

امروز دوشنبه 21 اسفند ساعت 15:15 تیم الوند همدان در ورزشگاه تختی اهواز برابر تیم رده دهمی استقلال این شهر به میدان می‌رود.

بر اساس نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال، غلامرضا جباری داور وسط، محمدرضا غنو و حمید سبحانی کمک‌داور و جواد رحیم‌زاده داور چهارم به عنوان داور این مسابقه خواهند بود و همچنین نظارت این مسابقه را عبدالرسول استادزاده عهده‌دار است.

تیم پاس همدان باید برای ماندن در کورس قهرمانی و کورسوی امیدی به بازی پلی‌آف با استفاده از یک بازی خانگی برابر تیم یادآوران شلمچه تیم چهاردهم و قعرنشین جدول گروه ب این رقابت‌های صف‌آرایی بکند.

این مسابقه ساعت 15:15 امروز در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد و بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشور امیرحسین فتاحی داور وسط، حمزه‌علی سلیمی و مهدی سیفی کمک داور و میثم پورکریمیان داور چهارم قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

تا پایان هفته بیستم و دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان) تیم فوتبال الوند با کسب 38 امتیاز در جایگاه سوم گروه الف و همچنین تیم فوتبال پاس همدان با به‌دست آوردن 35 امتیاز در رده پنجم جدول گروه ب لیگ یک قرار دارند.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول