اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

شرایط جوی باعث باخت الوند شد / تنها به دلیل یک غفلت گل خوردیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با اشاره به باخت برابر گل گهر سیرجان گفت: در حالی که تمام بازیکنان ما در شرایط حمله قرار داشتند روی یک غفلت گل خوردیم.

شرایط جوی باعث باخت الوند شد / تنها به دلیل یک غفلت گل خوردیم

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره بازی گل‌گهر و الوند اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و بازیکنان الوند چندین برابر بازی‌های گذشته انرژی گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان ادامه داد: شرایط بد جوی بسیار روی بازی تأثیرگزار بود و ما نتوانستیم بازی خوب همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان این‌که روی یک غفلت گل خوردیم به خبرنگار ورزشی فارس گفت: در حالی که تمام بازیکنان ما در دقایق پایانی بازی برای به ثمر رساندن گل روی دروازه گل گهر سیرجان حمله کرده بودند روی یک ضد حمله و غفلت بازیکنان گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان درباره شرایط بازی تیم خود گفت: ما در نیمه اول و دوم بی‌مهابا روی دروازه گل‌گهر سیرجان حمله بردیم.

طلایی‌منش تأکید کرد: در دو نیمه ما با سه مهاجم بازی کردیم و در این بازی هر کاری کردیم نتوانستیم به گل برسیم.

وی با بیان این‌که تیم ما شایسته برد این بازی بود، گفت: شرایط بد آب و هوایی همدان باعث شد نتوانیم به گل دست پیدا کنیم شما دیدید با این باد شدید بازیکنان ما بازی بسیار خوبی را ارائه دادند و بازی را به روی زمین آوردند.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان خاطرنشان کرد: باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم که در این بازی دو برابر انرژی گذاشتند، در این وضعیت نفس کشیدن و راه رفتن سخت است چه برسد به این‌که بخواهید فوتبال بازی کنید این آب و هوا سه برابر شرایط معمولی انرژی می‌خواهد.

وی درباره عملکرد بازیکنان جایگزین گفت: این بازیکنان چیزی از بازیکنان اصلی ما کم نگذاشتند و تلاش خود را کردند شاید نبودن یکی دو بازیکن اصلی ما کمی در بازی تأثیرگذار بود اما در کل بازیکنان جایگزین عملکرد ایده‌آلی داشتند.

طلایی‌منش با اشاره به داوری عنوان کرد: درباره داوری همیشه سعی کردم ابراز نظر خاصی نکنم و این کار را به کارشناسان فوتبال واگذار کرده‌ام؛ داوری این دیدار هم بد نبود.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان درباره تیم گل گهر سیرجان اظهار داشت: گل‌گهر مثل تیم ما تیم خوب و جنگنده‌ای است و از تیم‌های خوب و دونده لیگ دسته اول محسوب می‌شود و امروز هم فوتبالی خوبی را ارائه داد.

وی در پاسخ به این‌که با وجود این‌که جایگاه دوم جدول را از دست دادید آیا باز هم امیدی به لیگ برتر دارید؛ گفت: انسان به امید زنده است هنوز چهار بازی دیگر داریم و امید ما اول به خدا و بعد تلاش و غیرت بازیکنان است و اعتقاد داریم که می‌توانیم با کسب امتیاز لازم در این چهار بازی جواز حضور در لیگ برتر و یا پلی‌آف را کسب کنیم.

گفتنی است، تیم فوتبال الوند همدان در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول جام آزادگان در یک بازی خانگی برابر گل گهر سیرجان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

این شکست نخستین شکست خانگی الوند در لیگ دسته اول بود.

الوند با این شکست 38 امتیازی باقی ماند و پس از هفته‌ها به رتبه سوم جدول سقوط کرد؛ الوندی‌ها همچنان یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر هستند.

این تیم در هفته 23، دوشنبه 21 اسفندماه در اهواز میهمان استقلال است.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول