اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن بومی تیم فوتبال الوند همدان:

به شرایط ایده‌آل گذشته بازگشته‌ام / در اهواز تنها به برد فکر می‌کنیم

خبرگزاری فارس: بازیکن بومی تیم فوتبال الوند همدان گفت: بعد از مصدومیت و دوری از مستطیل سبز دوباره به شرایط ایده‌آل و برای بازی کردن در دو نیمه بازگشته‌ام.

به شرایط ایده‌آل گذشته بازگشته‌ام / در اهواز تنها به برد فکر می‌کنیم

علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره شکست هفته گذشته الوند اظهار داشت: متأسفانه شرایط آب و هوایی و سرعت وزش باد نگذاشت الوند بازی همیشگی خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: بعد از دریافت گل هرچه خود را به آب و آتش زدیم نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.

بازیکن تیم فوتبال الوند همدان با بیان این‌که تمام این اتفاقات را فراموش کرده‌ایم، به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: باخت هم جزیی از این فوتبال است، فقط باید همواره تلاش و پشتکار را برای جبران شکست در دستور کار قرار داد.

وی تأکید کرد: دو بازی گذشته برای ما تمام شده است و نباید بازی‌های آینده خود را فدای آن‌ها بکنیم.

عاشوری درباره تمرینات تیم، بعد از بازی با گل گهر سیرجان عنوان کرد: کادر فنی تمام تلاش خود را انجام داد تا تمرینات مانند گذشته با برنامه و آرامش دنبال شود.

وی افزود: تمرینات خود را در طول هفته به طور کاملاً منظم ادامه دادیم و نگذاشتیم که خاطره بد بازی با گل گهر سیرجان روی بازیکنان و جو تیم تأثیرگذار باشد.

بازیکن بومی تیم فوتبال الوند همدان درباره بازی این هفته برابر استقلال اهواز اظهار داشت: بازی برابر تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند به مراتب سخت‌تر از تیم‌هایی است که با آرامش فوتبال می‌کنند.

وی با بیان این‌که آنالیز خوبی از استقلال داشته‌ایم، ادامه داد: کاملاً روی نقاط ضعف و قوت این تیم اشراف داریم و با شناخت کامل از این موضوع برای کسب حداکثر امتیاز به اهواز می‌رویم.

عاشوری درباره شرایط بدنی خود گفت: بعد از دوری یک ماه از میادین با تلاش برادرم حسین توانستم هرچه سریع‌تر دوباره به شرایط مسابقه بازگردم و در حال حاضر در آمادگی بسیار خوبی به سر می‌برم.

وی درباره تعهدات مالی باشگاه الوند اظهار داشت: این باشگاه به خوبی به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و کادر فنی عمل کرده، به طوری که تاکنون 40 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌ایم.

مهاجم تیم فوتبال الوند همدان با بیان این‌که مسئولان باشگاه قول داده‌اند تا پایان سال بخش بیشتری از تعهدات خود را پرداخت کنند، ادامه داد: پاداش‌های هر بازی نیز به موقع پرداخت شده و از این ‌نظر مشکل خاصی وجود ندارد و تا قبل از شب عید مبلغ بیشتری به بازیکنان داده خواهد شد.

گفتنی است، تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته بیست و سوم لیگ دسته اول گروه «الف» دوشنبه 21 اسفندماه ساعت 15:15 در ورزشگاه تختی اهواز میهمان تیم استقلال است.

الوند هم‌اکنون با 38 امتیاز در رده سوم گروه «الف» لیگ دسته اول قرار دارد.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول