اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال الوند همدان:

با غیرت بازیکنان دوباره به جایگاه دوم جدول دست می‌یابیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال الوند همدان گفت: تیم الوند 17هفته در جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه «الف» قرار داشت که با غیرت و تعصب بازیکنان این جایگاه را پس خواهیم گرفت.

با غیرت بازیکنان دوباره به جایگاه دوم جدول دست می‌یابیم

سیدجمال معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره باخت هفته گذشته الوند اظهار داشت: در فوتبال یک روز برنده و روز دیگری بازنده خواهید بود، در هفته گذشته علت اصلی باخت ما برابر گل‌گهر سیرجان وزش باد شدید در ورزشگاه بود.

وی افزود: این باد نگذاشت که الوند بتواند بازی منطقی و همیشگی خود را روی زمین انجام دهد.

کاپیتان تیم فوتبال الوند همدان با بیان این‌که تمام بازیکنان و کادر فنی این باخت را فراموش کرده‌اند، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان گفت: بعد از این باخت سعی کردیم تمرینات خود را مانند همیشه با آرامش و به طور منظم دنبال کنیم.

وی درباره شرایط خود گفت: از نظر آمادگی جسمی و روحی در شرایط کاملاً مطلوب و ایده‌آلی قرار دارم و در هر بازی آماده هستم تا با انگیزه و روحیه بالا برای تیم شهرم به میدان بروم؛ خصوصاً در بازی این هفته انگیزه بازیکنان دو برابر شده تا شکست تلخ هفته گذشته را با برد پشت سر بگذارند.

معصومی خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان نیز انگیزه و روحیه بالایی در طول هفته داشتند تا با کسب یک برد شرایط الوند را در جدول بهبود بخشند.

وی درباره بازی الوند برابر استقلال اهواز اظهار داشت: بازی برابر تیم‌های جنوبی که فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند بسیار سخت است.

بازیکن بومی تیم فوتبال الوند همدان با بیان این‌که نباید اسیر جایگاه این تیم در جدول شویم، ادامه داد: استقلال برخلاف جایگاه بدی که در جدول دارد اما فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد و قطعاً در این بازی برای جدا شدن از پایین جدول با ترکیب هجومی‌تری به میدان خواهد آمد.

وی یادآور شد: الوند برای بازگشت به شرایط ایده‌آل گذشته و رسیدن به جایگاه اصلی خود در جدول رده‌بندی برای برد قدم به مسابقه خواهد گذاشت.

معصومی با بیان این‌که هنوز هم به قهرمانی امید داریم، تأکید کرد: هیچ چیز غیر ممکنی در فوتبال وجود ندارد؛ بازی‌های نسبتاً راحتی را در هفته‌های آینده پیش‌رو داریم، اما تیم‌هایی که با ما در کورس قرار دارند، بازی‌های رو در رویی را با یکدیگر دارند که این موضوع کمی به ما کمک می‌کند، در نهایت خواست خدا است که چه تیمی لیگ برتری شود.

تیم فوتبال الوند همدان در قالب هفته بیست و سوم لیگ دسته اول گروه «الف» امروز ساعت 15:15 در ورزشگاه تختی اهواز میهمان تیم استقلال است.

الوند هم‌اکنون با 38 امتیاز در رده سوم گروه «الف» لیگ دسته اول قرار دارد.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول