اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی فارس صورت گرفت

آغاز احداث نهالستان 7 هکتاری

خبرگزاری فارس: با حضور مدیران کل زندان‌ها و منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، نهالستان هفت هکتاری در مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی فارس کلنگ‌زنی شد.

آغاز احداث نهالستان 7 هکتاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های فارس، در راستای تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین اداره کل زندان‌ها، بنیاد تعاون زندانیان و منابع طبیعی فارس نهالستان هفت هکتاری در هفته منابع طبیعی در مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی فارس کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در آیین کلنگ‌زنی نهالستان مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی فارس اظهار داشت: ما حافظ منابع طبیعی هستیم، اما بهره‌برداران تمام مردم هستند و منابع طبیعی منحصر به یک دستگاه نیست.

سید کاظم بردبار با تأکید بر اینکه رویکرد ما در عرصه منابع طبیعی، مشارکتی است و برای افزایش سرانه فضای سبز به زیرساخت نیاز داریم، گفت: نخستین زیرساخت برای شروع کار، تولید نهال‌های مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در زندان‌ها نگهداری می‌شوند عضوی از جامعه هستند و برای بازگشت این افراد به جامعه از پتانسیل‌های آنان باید استفاده کرد، ادامه داد: با توجه به زیرساخت‌های به وجود آمده و پتانسیل‌های موجود در زندان‌ها، راه‌اندازی نهالستان در مجتمع حرفه‌آموزی به صورت مشارکتی انجام می‌شود.

حامد کریمی سرپرست اشتغال و حرفه‌آموزی زندان‌های فارس، نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای افتتاح نهالستان در مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی فارس ارائه کرد و در ادامه 50 نهال غرس شد.

در این مراسم از مسلم دهقانی مدیر بنیاد تعاون زندانیان فارس، حامد کریمی سرپرست اشتغال و حرفه‌آموزی این استان و علی محمد رحیمی مدیر مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی فارس به دلیل همکاری و  عملیاتی شدن تفاهم‌نامه تقدیر شد.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول