اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز از هفته منابع طبیعی صورت گرفت

کاشت 9 هزار نهال در کارخانه سیمان لامرد

خبرگزاری فارس: در آخرین روز از هفته منابع طبیعی و در مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی 9 هزار نهال در شرکت کارخانه سیمان لامرد کاشته شد.

کاشت 9 هزار نهال در کارخانه سیمان لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، عصر امروز و در آخرین روز از هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی 9 هزار نهال در شرکت کارخانه سیمان لامرد کاشته شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت کارخانه سیمان لامرد اظهار داشت: از آغاز عملیات اجرایی ساخت کارخانه سیمان لامرد، تمام ضوابط محیط زیستی نیز در دستور کار قرار گرفت.

ابراهیم غلامزاده افزود: در این راستا موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی ایزو 9001 شده‌ایم.

وی با بیان اینکه فضای سبز یکی از موثرترین عوامل سالم‌سازی در زندگی بشری است، گفت: یکی از راه‌‌های مقابله با اثرات منفی حوزه صنعت، گسترش فضای‌های سبز بوده و این کار در چند سال گذشته بسیار مثبت صورت گرفته است.

غلامزاده ادامه داد: برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده حدود 25 هکتار از فضای کارخانه‌ سیمان لامرد را فضای سبز تشکیل می‌دهد.

مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد بیشترین تعداد نهال‌هایی که قرار است در این کارخانه کاشته شود را درخت نخل اعلام کرد و در همین زمینه بیان داشت: با توجه به شرایط آب و هوا در جنوب کشور بیشترین نهال‌هایی که قرار است در این کارخانه کاشته شود، درختانی است که با شرایط آب و هوایی جنوب کشور به ویژه لامرد سازگار باشند.

در ادامه این مراسم معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس نیز بیان کرد: تاکنون بسیاری از دستگاه‌های اجرایی و مراکز صنعتی در حوزه فضای سبز و منابع طبیعی به صورت فعال ورود پیدا کرده‌اند.

علی جواهری اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 2 میلیون هکتار جنگل در سطح استان فارس موجود است.

این مسئول در ادامه سخنان خود هفته منابع طبیعی را فرصتی به منظور بررسی چالش‌های پیش روی منابع طبیعی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در مورد درخت‌کاری و ایجاد فضای سبز، تغییر دیده‌گاه‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفته است و امیدواریم تا چند سال آینده شاهد افزایش فضای سبز در کشور باشیم.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم چند نهال توسط مسئولان استانی و محلی و سهام‌داران شرکت کارخانه سیمان لامرد کاشته شد.

انتهای پیام/ 2448/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول