اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده

لامرد، قطب مهم صنایع انرژی‌بر کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: شهرک صنعتی انرژی‌بر لامرد در آینده به یکی از قطب‌های مهم استقرار این صنایع در کشور تبدیل می‌شود.

لامرد، قطب مهم صنایع انرژی‌بر کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، علی صداقت‌پور بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان لامرد در گفت‌وگو با خبرنگاران به ظرفیت مهم شهرک صنعتی انرژی‌بر لامرد برای جذب سرمایه‌گذاری اشاره کرد و اظهار داشت: در این شهرستان سه شهرک صنعتی در مجموع به مساحت یک‌هزار و 123 هکتار وجود دارد که شهرک‌های صنعتی لامرد، انرژی‌بر و ناحیه صنعتی نیرایی زمینه‌ساز استقرار صنایع به منظور توسعه صنعتی و اشتغال‌زایی در این لامرد هستند که به لحاظ بهره‌مندی از زیرساخت‌ها و شهرک‌های صنعتی از جایگاه بالایی در این استان برخوردارند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: شهرک صنعتی لامرد با 20 هکتار مساحت که دارای امکانات زیرساختی و زیربنایی است ظرفیت استقرار 30 واحد صنعتی با اشتغالزایی 300 نفر را دارد که هم‌اکنون 10 واحد صنعتی با 113 نفر اشتغالزایی در حال فعالیت است و 10 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارد.

صداقت‌پور افزود: با توجه به موقعیت ویژه لامرد و نزدیکی به شهرستان پارس جنوبی، همچنین استقرار صنایع مربوط به نفت و گاز در لامرد و وجود ذخائر مهم هیدروکربوری در این منطقه، آینده این شهرک صنعتی برای استقرار صنایع بسیار درخشان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین با بیان اینکه ناحیه صنعتی نیرایی نیز با 20 هکتار مساحت ظرفیت استقرار 60 واحد صنعتی با 300 نفر اشتغالزایی را دارد گفت: هم‌اکنون در این ناحیه صنعتی نیز 9 واحد صنعتی با 69 نفر اشتغالزایی در حال فعالیت و 15 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز است.

این مسئول به ظرفیت مهم شهرک صنعتی انرژی‌بر لامرد برای جذب سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: این شهرک صنعتی با یک‌هزار و 83 هکتار پس از شهرک صنعتی شیراز دومین شهرک بزرگ این استان از لحاظ مساحت محسوب می‌شود.

وی در ادامه گفت: شهرک صنعتی انرژی‌بر لامرد با اولویت استقرار صنایع انرژی‌بر شامل منابع نفت، گاز و پتروشیمی ایجاد شده است.

این مسئول با بیان اینکه شهرک صنعتی انرژی‌بر لامرد ظرفیت استقرار 400 واحد صنعتی با 20 هزار نفر اشتغالزایی را دارد گفت: با بهره‌گیری از تمام امکانات و همچنین استفاده از ظرفیت‌های قانونی، از سرمایه‌گذاران برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی انرژی‌بر لامرد حمایت می‌کنیم.

صداقت‌پور اضافه کرد: شهرک صنعتی انرژی‌بر لامرد در آینده به یکی از قطب‌های مهم استقرار صنایع انرژی‌بر کشور تبدیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، واگذاری اقساطی، ارائه تخفیفات و نیز حمایت‌های مشاوره‌ای رایگان را از دیگر مشوق‌های سرمایه‌گذاری بیان کرد که توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول