اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آستارا در مجلس خبر داد

اختصاص یک‌میلیارد تومان به محوطه‌سازی گمرک آستارا

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار اخیر با رئیس کل گمرک ایران مبلغ یک‌میلیارد تومان برای محوطه‌سازی حدود 15 هزار متر مربع گمرک آستارا اختصاص یافت.

اختصاص یک‌میلیارد تومان به محوطه‌سازی گمرک آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، صفر نعیمی‌رز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی این شهرستان، اظهار کرد: گمرک، انبارهای عمومی و پایانه مرزی این شهرستان سه ضلع خدمت به مردم و فعالان اقتصادی این شهرستان است.

وی با تصریح بر اینکه برای موفقیت در امور اقتصادی هر سه این دستگاه‌ها باید با هم تعامل و همکاری کامل داشته باشند، افزود: امیدواریم با همدلی و ایجاد وحدت بین سازمان‌ها و مردم فضایی آرام و مطلوب در راستای خدمت صادقانه به مردم ایجاد شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به اختصاص اعتبار جدید برای محوطه‌سازی گمرک این شهرستان، تصریح کرد: در دیدار اخیر با رئیس کل گمرک ایران مبلغ یک‌میلیارد تومان برای محوطه‌سازی حدود 15 هزار متر مربع گمرک آستارا اختصاص یافت.

وی با اشاره به لزوم شهامت و شجاعت روسای اداره‌ها و مسئولان شهرستان در خدمت به مردم، افزود: تا چند ماه قبل به‌هنگام بارندگی روستاهای باغچه‌سرا و خشکه‌دهنه را آب برد و حتی 200 میلیون تومان نمی‌توانستیم برای آنها اعتبار بگیریم.

نعیمی‌رز ادامه داد: اخیرا در سه نوبت بیش از سه میلیارد تومان برای دیواره‌سازی رودخانه مرزی آستاراچای اعتبار گرفتیم.

وی، افتتاح اسکله آستارا را موجب رونق هر چه بیشتر گمرک آستارا دانست و تصریح کرد: عدم صدور مجوز مرز مجاز دریایی اسکله آستارا دلیل اصلی در افتتاح رسمی آن بود که امیدواریم تا پایان امسال صادر و این اسکله رسماً افتتاح شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از تاسیس نشدن منطقه ویژه اقتصادی آستارا، خاطرنشان کرد: تجاوز عده‌ای سودجو به مناطق ساحلی و احداث غیرقانونی مسکونی و ویلا در آن از موانع عدم تاسیس این منطقه است.

وی خواستار همکاری تمام ارگان‌های نظامی، امنیتی و همکاری رسانه‌ها و مسئولان برای آزاد سازی حریم 60 متری دریا و تخریب این منازل با هدف تاسیس منطقه ویژه اقتصادی آستارا شد.

نعیمی‌رز، پیگیری ادامه راه‌آهن رشت به آستارا را از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار خود ذکر کرد و یادآور شد: با وجود مخالفت برخی مسئولان این پروژه احیا شد.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول