اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خبر داد

واگذاری 80 واحد مسکونی از پروژه 176 واحدی کوهسار فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه از واگذاری قطعی 32 واحد از پروژه مسکن 176 واحدی کوهسار طی روزهای آینده و واگذاری 48 واحد دیگر آن تا پایان سال در صورت برقراری انشعابات خبر داد.

واگذاری 80 واحد مسکونی از پروژه 176 واحدی کوهسار فیروزکوه

ابوالقاسم مهری در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در تشریح این مطلب افزود: در صورت اتصال به‏موقع انشعابات آب، برق و گاز در این پروژه، بلوک‏های دو، سه، چهار، پنج و هشت این پروژه تا پایان سال واگذار می‏شود.

وی گفت: هم‏اینک واحدهای بلوک‏های چهار و پنج این پروژه به طور کامل آماده‏سازی شده و از خدمات آب، برق و گاز برخوردار است و طی روزهای آینده تحویل صاحبان آنان خواهد شد.

این گزارش حاکی است؛ فرماندار شهرستان فیروزکوه از همان روزهای آغازین، قبول مسئولیت فرمانداری فیروزکوه با فراخوانی دستگاه‏های خدمات‏رسان و با ایجاد هماهنگی کامل بین آن‌ها با حضور شهردار، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رئیس اداره راه و شهرسازی، پیمانکار و مشاور پروژه 176 واحدی کوهسار فیروزکوه، خواستار تسریع در خدمات‏رسانی به متقاضیان این واحدها شد.

پروژه مسکن 176 واحدی کوهسار در 11 بلوک در گذشته جزو پروژه‏های پنج ساله استیجاری به شرط تملیک بود که بنا به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر کمک به اقشار کم‏درآمد و محروم، به مسکن مهر 99 ساله تبدیل شد.

گفتنی است، تا پایان سال 91، یک‌هزار و 325 واحد مسکن مهر شامل 525 واحد خرده مالکی و 750 واحد 99 ساله در فیروزکوه واگذار می‏شود.

انتهای پیام/2568/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول