اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج مهندسین قزوین اعلام کرد

ساخت 50 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان توسط قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج مهندسین قزوین گفت: تعداد 50 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی با همکاری سازمان نظام مهندسی و بسیج سازندگی تاکنون ساخته شده است.

ساخت 50 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان توسط قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین جعفر نجفی‌فرد در ششمین همایش گرامیداشت روز مهندس و بسیج مهندسین و یادواره شهدای مهندس استان در سخنانی به تشریح فعالیت‌های سازمان بسیج مهندسین در سال 91 پرداخت و اظهار داشت: تمام فعالیت‌ها در این سازمان در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری بوده و استمرار دارد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین استان قزوین افزود: این سازمان با جذب تعداد قابل توجهی از مهندسان بسیجی در سال 91 شرایط مناسب در راستای فعالیت و شکوفایی مهندسان بسیجی فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: سازمان بسیج مهندسین در بخش آموزش به‌ منظور ارتقای بصیرت بسیجیان دوره‌های مختلفی را برگزار کرده که بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین استان قزوین عنوان کرد: این دوره‌های آموزش شامل: آموزش مقدماتی و تکمیلی سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین است که در سال 91 به انجام رسید.

نجفی‌فرد با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج مهندسین در بخش سازندگی عنوان کرد: تعداد 50 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی با همکاری سازمان نظام مهندسی و بسیج سازندگی تاکنون ساخته شده است.

وی ادامه داد: در بخش‌های بازدید از صنایع، برگزاری اردوهای زیارتی و همچنین تشکیل کارگروه‌های تخصصی نیز فعالیت‌های خوبی به انجام رسیده است.

انتهای پیام/77008/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول