اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

مسئولان در آستانه سال نو نظارت جدی بر قیمت‎ها داشته باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: مسئولان در آستانه سال نو نظارت صحیح، دقیق، شفاف، جدی و قوی بر کنترل قیمت‎ها و بر بازار داشته باشند.

مسئولان در آستانه سال نو نظارت جدی بر قیمت‎ها داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند امروز در جلسه شورای اداری پلدختر گفت: بازاریان و همه افرادی که مایحتاج مردم در اختیار آن‎ها قرار دارد رعایت حال مردم را در این شرایط داشته باشند و مسئولان نیز با نظارت بیش‎تر گشایش بیش‎تری در کار مردم در شب عید داشته و همت ویژه‌ای در شب عید برای تهیه مایحتاج مردم به قیمت مناسب انجام شود.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: شهرداری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و مسافران و راهیان نور شهر را آماده کنند و فعالیت جدی در دستور کار مدیران اجرایی شهرستان قرار گیرد.

لروند زیباسازی شهر و رنگ‌آمیزی جداول آن، ساماندهی ورودی‌‎های شهر را از وظایف ذاتی شهرداری‌ دانست و گفت: وظایف شهرداری در آستانه آغاز سال نو مضاعف می‌شود.

وی تعطیلات نوروزی را فرصتی برای اشاعه فرهنگ و ارزش‎های دینی دانست و گفت: در این ایام باید از اسراف، تبذیر، چشم و هم چشمی دوری کرده و با مسافران، میهمانان نوروزی و راهیان نور با احترام رفتار شود تا خاطره‎ای خوب در اذهان آنان ایجاد شود.

لروند در ادامه گفت: متولیان اماکن مذهبی و مساجد شهرستان پلدختر، در ایام تعطیلات نوروزی مساجد را آذین‎بندی و درب آن را بر روی مسافران باز نموده و با آغوش باز پذیرای میهمانان نوروزی باشند.

امام جمعه پلدخترگفت: حضور مسافران و میهمانان نوروزی در اماکن مذهبی، بقاع متبرکه و اماکن تاریخی پلدختر فرصتی مناسب برای ترویج مسائل فرهنگی و ارزشی است.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول