اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای طرح نظارتی بازار ویژه نوروز در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نظارتی بازار ویژه نوروز 92 با هدف کنترل قیمت‌های مصوب در بازار از 15 اسفندماه امسال در استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح نظارتی بازار ویژه نوروز در چهارمحال و بختیاری

رحمان کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 اسفندماه در استان آغاز می‌شود و تا 25 فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

وی کنترل و نظارت بر رعایت قیمت‌های مصوب را از مهم‌ترین موارد بررسی شده در این طرح برشمرد و افزود: نصب برچسب قیمت و ارائه فاکتور از دیگر موارد بررسی شده در این طرح به شمار می‎رود.

کرمی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال و شب عید مسئولین بازرگانی اقدام به افزایش عرضه کالاهای پر مصرف مردم می‌کنند، تصریح کرد: مقادیر زیادی میوه، گوشت قرمز، گوشت سفید و غیره ذخیره شده است که به صورت نامحدود در بازار شب عید عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری یادآور شد: تمام تلاشمان بر این است تا در طرح نظارتی ویژه نوروز، نظارت بر مراکز عرضه کالا و خدمات، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، گوشت مرغ، روغن نباتی و غیره صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در طرح نظارتی ویژه نوروز مردم می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را با شماره تلفن 124 به‌ منظور پیگیری در ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت در تمامی شهرها در میان بگذارند.

کرمی با بیان اینکه بسیاری از مسائل و مشکلات به دلیل عدم آگاهی افراد رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: بازرسان با آگاهی‌بخشی این مسائل را برطرف می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: امروزه دشمن با استفاده از حربه اقتصادی درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که مردم باید هوشیارانه این ترفند را خنثی کنند.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول