اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی اداره ارشاد گلستان:

دولت حامی شعر و ادب است / روزهای خوش گذشته دست‌یافتنی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: این اداره کل به نمایندگی از دولت حامی شعر و ادب استان است.

دولت حامی شعر و ادب است / روزهای خوش گذشته دست‌یافتنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد رعیت شامگاه گذشته در دومین مجمع عمومی انجمن شعر و ادب تالار فخرالدین اسعد گرگانی که به منظور برگزاری دومین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن در تالار فوق برگزار شد، اظهار داشت: روزهای خوش گذشته این انجمن قابل تکرار هستند.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نیز در بازگشت به روزهای خوش گذشته در کنار شعرا و نویسندگان عضو این انجمن است.

اداره کل ارشاد اسلامی گلستان فقط ناظر برگزاری انتخابات انجمن شعر و ادب است

رئیس اداره فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل ارشاد اسلامی گلستان از تلاش اعضای انجمن شعر و ادب تالار فخرالدین اسعد گرگانی برای برگزاری دومین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرس این انجمن تقدیر کرد.

رعیت خاطرنشان کرد: این اداره کل به عنوان ناظر برگزاری انتخابات در کنار هیئت مدیره و بازرس سابق انجمن مذکور قرار دارد.

وی ادامه داد: برگزارکننده انتخابات، انجمن شعر و ادب تالار فخرالدین اسعد گرگانی بوده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در امر برگزاری انتخابات هیچگونه دخالتی ندارد.

نامزدی در انتخابات انجمن شعر و ادب گرگان آزاد است

رئیس اداره فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه اعلام نامزدی در انتخابات هیئت مدیره و بازرسی انجمن فوق هیچگونه شرایطی وجود ندارد، از آن دسته از اعضای انجمن که توانایی خدمت در این عرصه را دارند، خواست در صورت تمایل نامزدی خود را اعلام کنند.

رعیت با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی سریع و به موقع به اعضای انجمن شعر و ادب گرگان به هیئت مدیره جدید این انجمن پیشنهاد داد پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن را راه‌اندازی کنند.

وی تاکید کرد: پایگاه اطلاع‌رسانی سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای برقراری ارتباط بین هیئت مدیره و اعضای انجمن فوق است.

لازم به ذکر است انجمن شعر و ادب تالار فخرالدین اسعد گرگانی حدود 300 عضو دارد که 72 عضو برای شرکت در دومین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن در تالار فخرالدین اسعد گرگانی حضور یافتند.

انتهای پیام/83003/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول