اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 15 رأی

اشعری‌فر در ریاست هیئت پینگ پنگ قم ماندگار شد

خبرگزاری فارس: رای اعتماد اعضای مجمع انتخابات هیئت پینگ پنگ استان قم موجب شد تا رئیس سابق این هیئت بار دیگر در مسئولیت خود ماندگار شود.

اشعری‌فر در ریاست هیئت پینگ پنگ قم ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس اشعری فرد بعد از پایان دوره چهار ساله ریاست خود در هیئت پینگ پنگ استان قم در مدت کوتاهی سرپرست این هیئت بود اما بار دیگر با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیئت پینگ پنگ قم انتخاب شد.

این در حالی است که مجمع انتخابات هیئت پینگ پنگ استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت با حضور باقری دبیر فدراسیون پینگ پنگ کشورمان و همچنین عباس جهان‌بینی و سید مهدی غیاثی مدیرکل و معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در مجمع هیئت پینگ پنگ استان قم که با حضور 17 نفر از واجدین شرایط رای دادن برگزار شد، عباس اشعری‌فر رئیس این هیئت در طول چهار سال گذشته، برای مدت چهار سال دیگر نیز به عنوان رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم انتخاب شد.

رقابت برای به دست آوردن سکان ریاست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم تنها یک کاندیدا داشت و همانند بسیاری از مجامع هیئت‌های ورزشی در چند سال اخیر، کاندیدای دیگری در مجمع انتخابات هیئت پینگ پنگ استان قم حضور نداشت و به جز دو نفر تمام دیگر اعضای مجموع که امکان رای دادن داشتند، به اشعری فر رای مثبت دادند.

در ابتدای این مجمع گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در هیئت پینگ پنگ استان قم در طول چهار سال گذشته توسط عباس اشعری فر ارائه و البته برخی موانع و مشکلات موجود و راهکارهای توسعه بیش از پیش پینگ پنگ نیز مطرح شد.

عباس اشعری‌فر به عنوان رئیس جدید هیئت پینگ پنگ استان قم در حالی صورت گرفت که اعضای مجمع دو رای سفید نیز به صندوق آرا انداختند و بدین ترتیب یکی دیگر از هیئت‌های ورزشی قم در سال 1391 رئیس جدید خود را برای مدت چهار سال شناخت.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول