اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر:

دومین کنگره ملی شعر و خاطره در پلدختر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر گفت: 20 اسفند با حضور دکتر میر، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دومین کنگره ملی شعر و خاطره دفاع مقدس در پلدختر برگزار می‌شود.

دومین کنگره ملی شعر و خاطره در پلدختر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، غلامرضا محمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پلدختر گفت: دومین کنگره ملی شعر و خاطره دفاع مقدس تحت عنوان خط اول 20 اسفند ماه در تالار اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری فجر این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر گفت: فراخوان اولیه این کنگره ابتدا در قالب پوستر به ادارات ارشاد شهرستان‌های سراسر کشور در طی دو نوبت ارسال و پس از اطلاع‌رسانی گسترده، بیش از 1200 اثر از 208 شاعر از سراسر کشور دریافت شد که به گواه خیلی از کارشناسان این گونه استقبال در کشور کم نظیر است.

وی افزود: آثار پس از دریافت با کدبندی بدون اسم و شهرستان در اختیار هیئت داوران که از چهره‌های ملی شعر خصوصا شعر دفاع مقدس هستند، قرار داده شد و پس از یک هفته کاری برگزیدگان نهایتاً مشخص شدند، تجلیل از سردار شهید شکارچی فرمانده گردان مالک اشتر به نمایندگی از تمام شهدا و سرداران شهید استان و شهرستان از دیگر برنامه‌های این کنگره است.

محمودی اظهار امیدواری کرد: با توجه به این همه استقبال و علاقه‌مندی انتظار می‌رود، سال آینده علاوه بر دائمی کردن دبیرخانه آن در شهرستان پلدختر شاهد برگزاری این کنگره به صورت بین‌المللی تحت عنوان کنگره شعر و خاطره مقاومت ملل باشیم.

در حاشیه این کنگره نمایشگاه خیمه‌گاه ولایت نیز افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/2304/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول