اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تیم بدمینتون قزوین نیازمند حمایت‌های مالی است

خبرگزاری فارس: تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین که این روزها در رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور حضور دارد با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند‌.

تیم بدمینتون قزوین نیازمند حمایت‌های مالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پس از اینکه تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین سال گذشته موفق شد با شایستگی جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور را به دست آورد، شاید مسئولان‌، کادر فنی و هیئت ورزشی بدمینتون استان فکر این را نمی‌کردند که در این فصل گریبان‌گیر مشکلات شدید مالی می‌شوند‌.

در حالی‌ که دو هفته از رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور می‌گذرد‌، تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین در دو دیدار قبلی خود مقابل تیم‌های‌ مطرح و قدرتمند گاز تهران و ابتکار زنجان تن به شکست داد.

بازیکنان تیم شهید رجایی قزوین در دیدار نخست خود در سالن شهید بابایی قزوین مقابل تیم گاز تهران که در ترکیب خود از بازیکنان مطرح ملی‌پوش کشورمان سود می‌برد علی‌رغم یک بازی جسورانه با نتیجه پنج بر صفر تن به شکست داد‌.

اگر چه شاگردان سعید میر‌عزیزی در تیم شهید رجایی قزوین در دومین دیدار خود هم در زنجان به مصاف ابتکار این شهر رفتند و در نهایت با نتیجه چهار بر یک بازی را واگذار کردند، اما شنیده‌ها حاکی از آن بود که از نظر مالی تیم زنجانی به مراتب وضعیت بهتری را نسبت به تیم شهید رجایی قزوین داشته است‌.

وضعیت تیم شهید رجایی قزوین تا آنجا بد شده است که سعید میرعزیزی سرمربی این تیم هم اعتقاد دارد که با این وضعیت شاگردانش برای بقا در لیگ برتر کار سختی را پیش رو دارند.

میرعزیزی اعتقاد دارد که تیمش با توجه به اینکه با هزینه‌ای کم و با استفاده از نفرات بومی گام به رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور گذاشته است‌، از قابلیت‌های فنی بالایی برخوردار است و به طور قطعی اگر مشکلات مالی این تیم برطرف شود با استفاده از نیروی جوانی و تجربه بالایی که شاگردانش در کوران برگزاری این مسابقات به دست می‌آورند، تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین در لیگ برتر ماندنی خواهد بود‌.

سرمربی تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین گفت: به طور قطعی بی‌تجربگی در دو دیدار اخیر موجب شکست شاگردانش مقابل تیم های گاز تهران و ابتکار زنجان شده است و اگر بازیکنان تیم شهید رجایی قزوین اندکی تجربه کافی داشته باشند، شکست تیم‌های بزرگ حتی با ورزشکاران ملی‌پوش کار غیر قابل ممکنی نخواهد بود‌.

البته حرف‌های میرعزیزی هم چندان بیراه نیست و اگر به دیدار نخست تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین مقابل تیم گاز تهران نگاهی گذارا داشته باشیم به خوبی خواهیم فهمید که بی‌تجربگی به نوعی پس از مشکلات مالی یکی از مهم‌ترین مشکلات نماینده بدمینتون استان در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور است‌.

وقتی که یک تیم پول لازم و کافی را برای سفر به اهواز در سومین دیدار لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور ندارد باید با جدیت گفت که نمی‌توان از تیم شهید رجایی قزوین انتظار داشت تا بتواند در رقابت‌های لیگ کاری کارستان بکند و به قول گفته‌های میرعزیزی سرمربی این تیم اگر تیم بدمینتون شهید رجایی در لیگ ماندنی شود، بهترین هدیه برای ورزش دوستان این رشته ورزشی در سطح استان خواهد بود‌.

وضعیت تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین از آنجا عجیب است که این تیم برای اینکه دو بازیکن غیربومی را برای حضور در ترکیب تیم خود جذب کند، با توجه به مشکلات مالی شدید هم از این اقدام صرف نظر کرد تا مشخص شود که قصه‌های این تیم آن قدرها پرغصه شده است ‌که حتی مسئولان ورزش استان هم انگار فراموش کرده‌اند که تیمی از استان در رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور حضور دارد.

انتهای پیام/77004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول