اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون قم:

بدمینتون قم به دلیل مشکلات مالی در لیگ کشور حضور نیافت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم مشکلات و محدودیت‌های مالی را بزرگ‌ترین مانع برای عدم حضور تیم‌های هیئت بدمینتون قم در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور عنوان کرد.

بدمینتون قم به دلیل مشکلات مالی در لیگ کشور حضور نیافت

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: اگر به عملکرد هیئت در دورانی که ما مسئولیت هدایت بدمینتون را بر عهده داریم و همچنین در دوره‌های قبل نگاهی بیاندازید می‌بینید که قم همواره پای ثابت مسابقات لیگ‌های بدمینتون کشور بوده است.

وی تصریح کرد: ما استانی هستیم که در چندین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور تیم‌های قوی و مدعی داشتیم و در چند سال اخیر همواره در رقابت‌های لیگ‌های دسته یک آقایان و بانوان بدمینتون کشور تیم‌های خوبی داشته‌ایم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان داشت: حتی ما سال قبل در پیکارهای لیگ دسته یک بدمینتون تیم صبای قم را به میدان فرستادیم و سعی کردیم جواز صعود به رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور را به دست بیاوریم، اما امسال مشکلات مالی بزرگ‌ترین مانع هیئت برای اعزام تیم‌های آقایان و بانوان قم به لیگ دسته یک بدمینتون کشور بود.

لغو بسیاری از فعالیت‌های بدمینتون قم به دلیل محدودیت‌های مالی

وی یادآور شد: محدودیت‌های مالی بسیاری از برنامه‌های مهم هیئت در تقویم سال 1391 را مورد تاثیر قرار داد و نتوانستیم به بخش مهمی از اهداف خود در سال جاری دست یابیم که مهم‌ترین آن عدم تمکن مالی برای اعزام تیم‌های هیئت به لیگ‌های کشور محسوب می‌شود.

پنجه‌باشی در ادامه با اشاره به حضور صبای قم در جمع چهار تیم برتر بدمینتون کشور در دوره قبل این رقابت‌ها ابراز داشت: سال قبل بدمینتون‌بازان صبای قم با کسب عنوان نایب قهرمانی بازی‌های مرحله گروهی، به جمع چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ دسته یک بدمینتون باشگاه‌های کشور صعود کردند.

وی عنوان کرد: این در حالی است که مطابق برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان، امسال پیکارهای لیگ دسته یک بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی برگزار شد و مدعیان حاضر در لیگ به شکل دوره‌ای رقابت کردند.

مقام سوم صبا در لیگ دسته یک بدمینتون سال 90

رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: بر این اساس در هر گروه از مرحله مقدماتی پیکارهای لیگ دسته یک بدمینتون مردان کشور، دو تیم موفق به کسب جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها شدند که تیم بدمینتون صبا به عنوان نماینده هیئت بدمینتون استان قم در مرحله مقدماتی پیکارهای این فصل در گروه دوم جواز صعود را کسب کرد.

وی اضافه کرد: مردان بدمینتون‌باز تیم صبای قم در این گروه با تیم‌های بدمینتون شهید رجائی قزوین، شهرداری جهرم، کیمیاکاران گرگان، نماینده اصفهان و نماینده تهران هم‌گروه بودند که برای کسب جواز صعود به مرحله بعد در 10 بازی با حریفان خود رقابت کردند و به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند تا همچنان از مدعیان صعود به لیگ برتر باشند.

پنجه‌باشی در پایان اذعان داشت: در مرحله نیمه نهایی صبای قم با بداقبالی مواجه شد و به نماینده فارس باخت و نتوانست به لیگ برتر برود و امسال نیز که مشکلات مالی مانع از اعزام مجدد این تیم شد.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول